Face Off: Harley Davidson Dyna Super Glide Sport

Κείμενο: Λ. Πολίτης Φωτογραφίες: Μ. Λαζαρίδης

Όταν αγόραζε τη μοτοσυκλέτα ο Γιώργος, μάλλον στο μυαλό του είχε την ταινία του John Woo, FACE OFF του 1997, με πρωταγωνιστές τους John Travolta και Nicolas Cage. Επέλεξε λοιπόν, να βγάλει το πρόσωπο του «καλού» πράκτορα Sean Archer και να υιοθετήσει το «κακό» του τρομοκράτη Castor Troy. Αλλά να μείνει σε αυτό και να μην αλλάξει όπως στην ταινία. Είχε δίκιο, γιατί έφτιαξε ένα «κακό», πολύ «κακό» DYNA.

Harley Davidson Dyna Super Glide Sport

Η βραβευμένη Dyna Super Glide® SPORT έκανε μεγάλη εντύπωση σε κοινό και ειδικό τύπο (CYCLE WORLD «Cruiser of the Year» το 1999 – MOTORCYCLE NEWS [Αγγλία] «Cruiser of the Year» το 1999 και το 2000) όταν παρουσιάστηκε. Δεν άρεσε μόνο στους παραδοσιακούς λάτρεις της HARLEY DAVIDSON, αλλά προσέλκυσε και το ενδιαφέρων ανθρώπων που δεν είχαν σαν προτεραιότητά τους τις μοτοσυκλέτες της.

Harley-Davidson-FXDXDynaSuperGlideSport

Χαρακτηριστικό της Dyna πέραν της εμφάνισης, ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου (για δεδομένα HARLEY), που την έκανε μια καλή επιλογή για μοτοσυκλετιστές που ήθελαν να αφήσουν το βαρετό αυτοκινητόδρομο και να στρίψουν στους επαρχιακούς δευτερεύοντες δρόμους.
Η μεταμόρφωση ξεκινάει με την χειρουργική αφαίρεση του «καλού» της προσώπου, μένοντας με τα απολύτως απαραίτητα για το project. Ποια ήταν αυτά; το πλαίσιο, το ρεζερβουάρ, το κάρτερ και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Εδώ έρχεται ο «κακός» Castor Troy (Γιώργος, Ωστήριο) με τη μαύρη καμπαρντίνα και τα δυο χρυσά περίστροφα να της δώσει τη νέα της μορφή, έχοντας πολύ δουλεία μπροστά του, αφού δεν έμεινε σχεδόν τίποτα να θυμίζει τη μοτοσυκλέτα που βγήκε από το εργοστάσιο, εξάλλου «λεφτά υπάρχουν», έτσι δεν μας είπαν;

harley-1

Ξεκινάμε, με τι θα ακουμπάμε την άσφαλτο; Δωρητής και των δυο τροχών ένα SUZUKI GSX-R 750 SRAD και που θα τους βιδώσουμε; Τον εμπρός φορώντας Pirelli Diablo 120/70-17 σ΄ένα upside down Paioli 48mm πλήρως ρυθμιζόμενο και τον πίσω με λάστιχο 210/50-17 σ΄ένα ψαλίδι της JMC με έκκεντρους ρεγουλατόρους, καθώς ο παραδοσιακός ιμάντας έχει αντικατασταθεί από αλυσίδα. Ένα ζευγάρι πλήρως ρυθμιζόμενων αμορτισέρ της OHLINS συμπληρώνουν το πακέτο τροχών – ανάρτησης.

harley-5

Το GSX-R δεν σταμάτησε τα δώρα του στους τροχούς μόνο, πρόσφερε και τις μπροστινές δισκόπλακες που συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες TOKICO, σωληνάκια υψηλής πίεσης και την εργοστασιακή τρόμπα της HARLEY, όπως εργοστασιακή έμεινε η πίσω δισκόπλακα και δαγκάνα.

Harley Davidson Dyna Super Glide Sport
Η καρδιά του τέρατος όμως, πώς θα κτυπά; Σημείο εκκίνησης έχουμε το κάρτερ, το κιβώτιο ταχυτήτων και την άδεια που γράφει 1.449 cc, δηλαδή 88 cu. in. σύμφωνα με το Αγγλοσαξονικό μετρικό σύστημα. Μπασκετικά ορμώμενοι θέλουμε να ξεπεράσουμε το 100, σταματήσαμε στις 103 cu. in. δηλαδή στα 1.688 cc, πώς;

Harley Davidson Dyna Super Glide Sport

Με στρόφαλο, μπιέλες, πιστόνια, κυλίνδρους, κεφάλες SCREAMIN’ EAGLE, εκκεντροφόρους ANDREWS, τρόμπα λαδιού FUELLER, ψυγείο λαδιού και καρμπιρατέρ MIKUNI 42 mm. Την αναπνοή του κινητήρα, τον βρυχηθμό του θηρίου μάλλον, ανέλαβε μια εξάτμιση THUNDER HEADER και την επεξεργασία όλων αυτών των δεδομένων μια ηλεκτρονική DYNA 2000. Τα αποτελέσματα όλης αυτής της δουλειάς τα παρακολουθούμε στα ψηφιακά όργανα της DAKOTA DIGITAL, κρατώντας με δύναμη το drag bar τιμόνι πάνω στη LE PERA custom σέλα.

harley-8

Harley Davidson Dyna Super Glide Sport
Περίπου 120HP τσαλακώνουν την άσφαλτο στο πέρασμα της, δεν τα πήγε καθόλου άσχημα λοιπόν!!

Η μεταμόρφωση πέτυχε , δεν θα χρειαστεί να αλλάξει πρόσωπο ποτέ πια .

Λίγα λόγια από τον ιδιοκτήτη της Dyna Super Glide® SPORT Γιώργο Μακρή:

Μπορείς να μας πεις λίγα λόγια για τη μοτοσυκλέτα σου?

Αγοράστηκε προς τα τέλη του 2007 με στόχο να γίνει μια καλή βάση για μια custom κατασκευή όπως την ήθελα.

Πότε ξεκίνησε το project?

Ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2007 και τελείωσε τον Φεβρουάριο του 2008.

Πού φτιάχτηκε η μοτοσυκλέτα?

Οι εργασίες έγιναν στο κατάστημα «Ωστήριο» στη Βουλιαγμένης.

Βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά και αξεσουάρ για τη μοτοσυκλέτα σου?

Ό,τι χρειαστώ το βρίσκω ευκολότερα στο εξωτερικό και λίγο πιο δύσκολα στην Ελλάδα.

Ποια ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα που αγόρασες?

TRIUMPH T100R DAYTONA του 1972

Ποια είναι η αγαπημένη σου διαδρομή με αυτή τη μοτοσυκλέτα?

Όλες οι διαδρομές είναι απολαυστικές μαζί της, αλλά αγαπημένο μου μέρος για ποτό και καλή μουσική είναι το Mojo.

Ποιοι είναι οι δικοί σου μοτοσυκλετιστικοί ήρωες?

Πρώτος και καλύτερος ο Mike Hailwood, θυμάμαι μια χαρακτηριστική στιγμή του στο Isle of man TT, όταν αγωνίζονταν με ίδιες μοτοσυκλέτες MV Agusta με τον άλλο θρύλο Ciacomo Agostini, πέφτουν στην ίδια ακριβώς στροφή και ενώ ο Agostini μένει θεατής, ο Hailwood σηκώνεται, ισιώνει το τιμόνι, βγάζει τη σπασμένη ζελατίνα του fairing της Agusta και συνεχίζει κερδίζοντας τον αγώνα.
Ο Αυστραλός Jack Findlay, o Βρετανός Barry Sheene και ο Valentino Rossi.

Ποια ή ποιες είναι οι μοτοσυκλέτες που δεν σου αρέσουν?

Η Honda CBX 750

Ποιες άλλες μοτοσυκλέτες έχεις στο γκαράζ σου και ανεξαρτήτως χρημάτων, ποιες θα ήθελες να είχες?

Στο γκαράζ μου υπάρχουν ακόμη μια TRIUMPH TIGER 900 μοντέλο 1994, μια TRIUMPH DAYTONA της ίδιας χρονιάς, μια BUELL FIREBOLT XB12R μοντέλο 2004 και μια SUZUKI KATANA GSX 1100S.
Θα ήθελα να είχα μια CONFEDERATE MOTORCYCLE συγκεκριμένα την WRAITH αλλά πάνω από όλα το παλιό μου NORTON COMMANDO.

Ποιες είναι οι αγαπημένες σου μοτοσυκλέτες, όλων των εποχών?

Η NORTON COMMANDO 750 FASTBACK

Τι σ’έχει δυσκολέψει στο να συντηρείς το πάθος σου για τις μοτοσυκλέτες?

Το όχι σταθερό φορολογικό και οικονομικό καθεστώς που υπάρχει στη χώρα μας, οι κακοί δρόμοι και η συμπεριφορά των οδηγών αυτοκινήτων.

Ευχαριστούμε πολύ Γιώργο.
Cafe Racer Cult