Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Δοκιμή: Kawasaki W800

2

Κείμενο: Λ. Πολίτης Φωτογραφίες: Μ. Λαζαρίδης

Everything will flow (Suede)

Όλα κυλούν, ή, αφήστε τα όλα να κυλούν σαν το νερό στο ποτάμι, αβίαστα…

Αυτή την αίσθηση σου δίνει η KAWASAKI W800 μόλις κάνεις τα πρώτα μέτρα μαζί της.

Αφήνοντας στο γκαράζ, μια μοτοσυκλέτα «σύγχρονη» με δεκαέξι βαλβίδες, υγρόψυξη, ιπποδύναμη και ανεβαίνοντας στο “W”, η συγκεκριμένη Κυρία έχει όνομα όπως καταλάβατε, η ιστορία του οποίου ξεκινάει στα μέσα της δεκαετίας του 1960 και συγκεκριμένα το 1966 με τη παρουσίαση του KAWASAKI “W1”, της πρώτης ιαπωνικής μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού (650 cc), οι αισθήσεις σου αλλάζουν mode, όπως οι χαρτογράφηση στις super sport και όχι μόνο κατασκευές της KAWASAKI.

kawasaki w800

ΑΦΗ …χαϊδεύεις τις μεταλλικές καμπύλες της, δεν υπάρχει ίχνος πλαστικού εξαρτήματος πάνω της, νικελωμένα φτερά, σιδερένια πλαϊνά καπάκια με το αυτοκόλλητο να προδίδει τον κυβισμό της, άψογη συναρμογή και ποιότητα, ανεβαίνεις, και τα χέρια σου με μεγάλη ευκολία και χαλαρότητα ακουμπούν στο ίσιο τιμόνι με τους όμορφους (όχι πλαστικούς) μαύρους διακόπτες και αγγίζουν τις ρυθμιζόμενες μανέτες πατώντας το κουμπί της μίζας, (γιατί έβγαλαν τη μανιβέλα όπως είχε το W 650; γιατί;, γιατί;…) κάθεσαι στη μαλακή, εργονομική φαρδιά σέλα, με τα πόδια σου να αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων με το vintage λογότυπο και τα λαστιχένια μάγουλα να κάνουν παρέα στα γόνατά σου, ακουμπώντας με φυσικές γωνίες πάνω στα μαρσπιέ.

W800-7kawasaki w800

Βάζεις ταχύτητα, πατώντας τον απομακρυσμένο λεβιέ ταχυτήτων (φοράω 44 νούμερο παπούτσι, οι με μικρότερο πόδι…..) και όλα αρχίζουν να κυλούν…

W800-12

ΟΡΑΣΗ …χαζεύεις στο νίκελ στεφάνι του φαναριού τους αντικατοπτρισμούς του τοπίου, βλέποντας στα όμορφα όργανα τη βελόνα του στροφόμετρου να ανεβαίνει στις 3.000 – 3.500 στροφές, νιώθεις γαργαλιστικούς κραδασμούς να διαπερνούν «εντέχνως» τα πόδια σου, κοιτώντας τον τρελό κόσμο να τρέχει γύρω σου, παίζοντας το δικό του παιχνίδι… όπως το παιχνίδι που παίζει η KAWASAKI χρησιμοποιώντας σύγχρονες πινελιές στα όργανα με την ύπαρξη οθόνης υγρών κρυστάλλων στο ταχύμετρο και ενδεικτικές λυχνίες στο στροφόμετρο για τις πληροφόρηση του αναβάτη.

kawasaki w800
ΑΚΟΗ … ακούγοντας το μπάσο θρόισμα των δυο Burgess style τελικών από το δικύλινδρο ψεκαστό (σώματα 34 χιλιοστών) σε σειρά κινητήρα με τον άξονα μεταφοράς της κίνησης με μεγάλη ακρίβεια από το στρόφαλο στο μονό εκκεντροφόρο με κωνικά γρανάζια να δεσπόζει στη δεξιά μεριά του, κυλάς με άνεση, χάρη του ροπάτου αερόψυκτου, μέσα από εκατομμύρια αυτοκίνητα παρακολουθώντας τη μέρα να αρχίζει πάλι, πάνω σε μαλακές αναρτήσεις και λάστιχα με ιστορία που αξίζει μιας μικρής αναφοράς. Τα DUNLOP Roadmaster TT 100 ξεκίνησαν την καριέρα τους σαν Κ81 αλλά χάρη στον Malcom Uphill που πάνω σε μια Triumph το 1969 γίνεται ο πρώτος αναβάτης με λάστιχα για χρήση δρόμου που καταφέρνει να ξεπεράσει για πρώτη φορά τα 100 mph ( Do the tone ) και με μέσο όρο 99,99 mph να κερδίσει αγώνα σε ΤΤ.

W800-2

Φρενάροντας λίγο πριν τα τελευταία φανάρια, ο τρακοσάρης (300 mm) δίσκος εμπρός συνεπικουρούμενος από το ταμπούρο των 160 mm, δεν δυσκολεύονται να σταματήσουν τα 217 (πλήρης υγρών) κιλά της ‘W’, οι επιγραφές από φώτα νέον έχουν ανάψει και κυλάμε προς τα βόρεια της πόλης, με την ανοιχτή και μεγάλη δέσμη του στρογγυλού φαναριού να φωτίζει το δρόμο, προσπερνάς τη διασταύρωση που πρέπει να στρίψεις και συνεχίζεις, θέλεις να δεις τη πόλη φωτισμένη από ψηλά.

W800-13

ΟΣΦΡΗΣΗ ….η λεπτή σιλουέτα της, κυλάει ανεβαίνοντας στους φιδίσιους δρόμους, δίνοντας σου τη δυνατότητα, να αφήσεις τις μυρωδιές να περάσουν το κράνος, τα γυαλιά, το μαντίλι σου και να κάτσουν μαλακά πάνω σου να σε γεμίσουν με ό,τι έχεις ξεχάσει. Ένα πορτοκαλί λαμπάκι αποσπά την προσοχή σου ανάβοντας στο κάτω μέρος του στροφομέτρου, μες στη νύχτα σου ψιθυρίζει ότι κάτι ξέχασες.

W800-8
Όλη μέρα κυλώντας μαζί της παντού, μόνος σου, με παρέα, που δεν σου παραπονέθηκε ποτέ, -γιατί για αυτό φρόντισαν η μεγάλη σέλα οι μαλακές αναρτήσεις- και η αίσθηση ότι πάνω της η ζωή είναι ένα νανούρισμα, που μυαλό για βενζίνη. Θα δεις αργότερα τη στρογγυλή τάπα να περιμένει να φιλήσει το ρεζερβουάρ σαν ανυπόμονος εραστής, ευτυχώς δεν χρειάζεται να γίνεται συχνά.

W800-14

ΓΕΥΣΗ …στρίβεις τσιγάρο χαζεύοντας το φως των αστεριών που έχουν γίνει ένα με τα φώτα της πόλης, η γεύση του είναι διαφορετική εδώ, όπως και οι ήχοι, δεν είναι ο ήχος του βουνού που σου αποσπά την προσοχή, αλλά ο υπέροχος ήχος (πολλά και άρρυθμα τσικ-τσικ-τσικ) από της συστολές και διαστολές των μετάλλων, που πρέπει να κατοχυρώσει η KAWASAKI, όπως η HARLEY DAVIDSON έχει κάνει με τον ήχο των εξατμίσεων της ( potato–potato).

kawasaki w800
Γεύση γλυκιά, σαν καραμέλα που βγάζεις από το πράσινο-νίκελ περιτύλιγμα της η W800, η KAWASAKI όμως έχει φροντίσει να μας την προσφέρει και σε άλλα αμπαλάζ, όπως το σκοτεινό μαύρο ματ με χρυσές αναδυόμενες ζάντες Special Edition και το W 800 Cafe Style, όπως και γνήσια αξεσουάρ για να δώσετε στη μοτοσυκλέτα το δικό σας στυλ, σέλα cafe racer, μπικίνι fairing, μεγάλο ανεμοθώρακα και τελικά εξατμίσεων εμπνευσμένα από το W 800 Gentlemen Cup.

kawasaki w800
Όταν γνωστοί designers όπως ο Philippe Starck ασχολείται μαζί σου, μεγάλοι custom builders σε όλο το κόσμο φτιάχνουν υπέροχες μοτοσυκλέτες με βάση τη ‘W’, γίνεται ενιαίο πρωτάθλημα με W800, (με όλα αυτά θα ασχοληθούμε πολύ σύντομα) τότε, μάλλον τα πράγματα κυλάνε καλά……

ΤΙΜΗ: W 800:8.990 € | W 800 Special Edition: 9.340 € | W 800 Café Style: 10.140 €
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 773 cm3, αερόψυκτος, τετράχρονος, δικύλινδρος με 1 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες με ψεκασμό 34 mm.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: 5-ταχύτητες, αλυσίδα
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Ιπποδύναμη 48 PS (35KW) / 6.500rpm, ροπή 6,1 kgf-m (60Nm) / 2.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Μπροστά, τηλεσκοπικό πιρούνι 39 mm με διαδρομή 130mm, πίσω, διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 106mm & προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις, διαστάσεις ελαστικών μπροστά: 100/90-19, διαστάσεις ελαστικών πίσω: 130/80-18
ΦΡΕΝΑ: Μπροστά δίσκος 300mm με δαγκάνα δυο εμβόλων, πίσω ταμπούρο 160mm
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: Μεταξόνιο 1.465 mm, ύψος σέλας 790 mm, ρεζερβουάρ 14 lit, βάρος 217 (πλήρης υγρών)

http://www.kawasaki.gr/W800

Ευχαριστούμε πολύ το Γιώργο Συνετό για την παραχώρηση του INTREPID FOX.

http://www.intrepidfox.gr/

Share.

2 Σχόλια

  1. nikos rocker on

    Ωραίο ειναι το ριμαδι ομως πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει

  2. Yiandronix on

    Είναι τέλεια. Με ωραίες καμπύλες χαίρεσε να την …καβαλάς. Ωραιότατη κυρία.
    Κρίμα είναι ακριβή.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.