Wrenchmonkees – Yamaha SR

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Yamaha συνεργάζεται με τους Δανούς Wrenchmonkees , που μετά την καταπληκτική «μεταμόρφωση» της Yamaha XJR 1300, που παρουσιάστηκε στη περσινή 70Η EICMA 2012 , φέτος τη Yamaha SR 400 θα «μεταμορφώσουν».

Ευκαιρία λοιπόν να δούμε τις Yamaha SR που έχουν κατασκευάσει μέχρι τώρα και να πάρουμε μια ιδέα, του τι θα δούμε το Νοέμβρη στην Ιταλία, σίγουρα μια «μοναδική» Yamaha SR 400.

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά και με τη Monkee # 5 ας ξεκινήσουμε, με την πρώτη SR που οι Δανοί «Δούκες» του customizing καταπιάστηκαν.

motorcycle_monkee_5

Monkee # 5 – Yamaha SR 500

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας της SR ανακατασκευάστηκε και «ντύθηκε» το ανθεκτικό στις θερμοκρασίες μαύρο ματ χρώμα από τους WM, για την καλύτερη αναπνοή του ένα φίλτρο της K&N φρόντισε, μαζί με το megatron τελικό της εξάτμισης των WM και 35 HP περίπου στον πίσω τροχό εμφανιστήκαν.

motorcycle-monkee_5_9

Το μπροστινό με τα καλάμια των 35mm και το ψαλίδι έμειναν όπως από το εργοστάσιο κατασκευάστηκαν, το ίδιο και οι από αλουμίνιο χυτοί  τροχοί, μόνο οι διαστάσεις των ελαστικών άλλαξαν σε 4.00-19 για εμπρός και 4.00-18 για πίσω.

Ένας δίσκος της brembo 320mm με μια τετραπίστονη δαγκάνα από την Ιταλική εταιρία μαζί με σωληνάκια υψηλής πίεσης της ABM είναι υπεύθυνα, μαζί με το εργοστασιακό πίσω ταμπούρο για το φρενάρισμα της SR.

motorcycle-monkee_5_10 (1)

Υποπλαίσιο, σέλα, εμπρός και πίσω φτερό όπως και φανάρι εμπρός και φανάρι στοπ πίσω είναι κατασκευασμένα από τους WM που είναι υπεύθυνοι και για το custom βάψιμο της Yamaha SR 500 – Monkee # 5.

Monkee # 10 – Yamaha SR 500

Στη δεύτερη SR 500 των WM, τα πράγματα ξεκίνησαν με τον ίδιο περίπου τρόπο. Ανακατασκευή και βάψιμο του κινητήρα με μαύρο ματ ανθεκτικό στις θερμοκρασίες χρώμα.

Φίλτρο αέρα της K&N αλλά ταιριασμένο μ΄ένα Mikuni TM 36 Flatslide καρμπυρατέρ, που μαζί με το Megatron κωνικό τελικό της εξάτμισης, έφτασαν την ιπποδύναμη της SR στους 38 με 40 HP.

motorcycle_monkee_10_1

Μπροστινά καλάμια (35mm) και υποπλαίσιο εργοστασιακά, όπως στεφάνια, κέντρα αλλά με ανοξείδωτες ακτίνες και λάστιχα Firestone Deluxe Champion 4.00-19 εμπρός και 4.50-18 πίσω, δυο αμορτισέρ της GAZI GAS για την επαφή του πίσω τροχού με το δρόμο και για το φρενάρισμα η δοκιμασμένη συνταγή του δίσκου και της δαγκάνας της brembo σε συνεργασία με τα σωληνάκια υψηλής της ABM.

motorcycle_monkee_10_12 (1)

Όπως και στη Monkee # 5, υποπλαίσιο, σέλα, εμπρός και πίσω φτερό, φανάρι εμπρός και φανάρι στοπ πίσω είναι κατασκευασμένα από τους WM, εννοείτε ότι και το βάψιμο, δική τους δουλειά είναι.

motorcycle_monkee_10_8

Monkee # 37 – Yamaha SR 500

Η τελευταία των custom Yamaha SR των WM είναι η Monkee # 37. Με λευκό βαμμένο στάνταρ πλαίσιο και ψαλίδι, όμως με πιο κοντό τελείωμα του υποπλαισίου κατασκευής των WM,για την πιο onoff SR τους, ένα upside down μπροστινό, χαμηλωμένο ελαφρώς, από Kawasaki KX 125 και δυο ψηλότερα αμορτισέρ της Ιταλικής  Bitubo φροντίζουν.

Ανακατασκευή του κινητήρα έχει γίνει, φίλτρο της K&N σε συνεργασία με το καρμπυρατέρ της Ιαπωνικής Mikuni TM 36 έχουμε για τις αναπνοές ξανά και εξάτμιση που ο λαιμός της ντυμένος με μαύρο heatwrap βγαίνει ψηλά στην ουρά, για το on-off look που ήθελαν να δώσουν οι WM, με τελικό Supertrapp να συμπληρώνει την εικόνα της Monkee # 37 .

motorcycle_monkee_37_1

Ένα ρεζερβουάρ από Honda XL έχουν ταιριάξει οι Δανοί, με χειροποίητη σέλα WM, όπως δικής τους κατασκευής είναι και τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και το πίσω φτερό. Νέα ηλεκτρικά, Tarozzi μαρσπιε, Tomaselli γκαζιέρα και Bridgestone λάστιχα συμπληρώνουν την μοναδική Yamaha SR 500 – Monkee # 37. 

Μετά από όλα αυτά φανταστείτε τι πρόκειται να δούμε τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη στην Βόρειο Ιταλία… .

motorcycle-monkee_5_8

Sources and Photos