Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Νέα B.M.W. R nineT – Ενενήντα συναρπαστικά χρόνια

0

Σ’ένα από τα πρώτα αφιερώματα μας για τα ενενήντα χρόνια της B.M.W. Motorrad, που ομολογούμενος οι αφορμές από την εταιρία ώστε να ασχολούμαστε συχνά μ’άυτη την επέτειο της, ήταν πάρα πολλές, πότε με πανέμορφα βίντεο, πότε με συνεργασίες, πότε με εκδηλώσεις, αναφέραμε ότι  

Κρυφοκοιτάζοντας το μέλλον, εντέχνως η εταιρία έχει αφήσει να διαρρεύσουν φωτογραφίες για το μοντέλο που προορίζει να γιορτάσει αυτή την επέτειο, παρουσιάζοντάς το στο κοινό, στις  Διεθνείς εκθέσεις το χειμώνα, εκτός των επετειακών εκδόσεων που βρίσκονται ήδη στις βιτρίνες (R 1200R, R 1200RT,R 1200 GS ADV). Οι πληροφορίες λένε και βλέπουμε, Up-side down μπροστινό (όχι Telelever) και ακτινικά στηριζόμενες δαγκάνες, τον αερόψυκτο boxer (ίσως HP) με πολλή δόση retro και νοσταλγίας, προς μεγάλη μας χαρά.

 nineT-2nineT-3

Δεν πέσαμε έξω, η B.M.W. Motorrad σήμερα ανακοινώσε την νέα B.M.W. R nineT, μια μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε για να σηματοδοτήσει τα «ενενήντα χρόνια B.M.W. Motorrad» ακτινοβολώντας απροκάλυπτα αγνότητα και ωμή δύναμη.

nineT-4

Συνδυάζοντας χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετων της εταιρίας στο πέρασμα των δεκαετιών, με σήμα κατατεθέν τον Boxer κινητήρα και τη δυνατότητα στο ιδιοκτήτη της για τις μέγιστες μετατροπές και Customizing, ώστε να της δώσει μεγάλο μέρος της δικής του προσωπικότητας.

nineT-10

Στα αρχικά στάδια του σχεδιασμού οι στόχοι ήταν, το συναίσθημα, η απλότητα και η χρησιμοποίηση αυθεντικών υλικών τονίζοντας τον oldschool χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και το αποτέλεσμα, μια ανόθευτη Vintage κατασκευή με τη σύγχρονη τεχνολογία αρωγό αλλά όχι δυνάστη.

nineT-11

Κινητήριος δύναμη ο θρυλικός αερόψυκτος Boxer (με ψυγείο λαδιού)κινητήρας, όπως της πρώτης μοτοσυκλέτας της B.M.W., της  B.M.W. R32 του 1923, 1.170 cc με 110 hp στις 7.750 rpm και ροπή 119 Nm στις 6,000 rpm σ’ένα κλασικό σωληνωτό πλαίσιο χωρίς την προίκα του Telelever που παραδοσιακά χρησιμοποιεί η B.M.W. αλλά μ’ένα ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι δανεισμένο από την Superbike της εταιρίας S 1000 RR. Η πίσω ανάρτηση χρησιμοποιεί το γνωστό Paralever (πρώτα βγαίνει η ψυχή και ύστερα το χούι…) σε συνδυασμό με ένα κεντρικό αμορτισέρ.

nineT-9nineT-8

Κλασσικοί τροχοί με ακτίνες σε μαύρου αναδυομένου αλουμίνιου στεφάνια ( εντύπωση μας κάνει ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν Tubeless ελαστικά, καθώς η B.M.W. είναι η πρώτη εταιρία που χρησιμοποίησε τροχούς με ακτίνες τοποθετημένες στο χείλος του στεφανίου…) και ακτινικά τοποθετημένες monoblock δαγκάνες της brembo με πλευστούς δίσκους 320mm , μαζί με το BMW Motorrad ABS είναι υπεύθυνα για το φρενάρισμα της nineT.

nineT-17

Τα γόνατα του αναβάτη φωλιάζουν στα αλουμινένια «μάγουλα» βουρτσισμένα στο χέρι του 18lt ρεζερβουάρ και το αφαιρούμενο υποπλαίσιο δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη της να της δώσει οποία μορφή αυτός θέλει. Με αλουμινένιο κάλυμμα στη σέλα για αυθεντικό Cafe Racer look, χωρίς καθόλου υποπλαίσιο για μια Bobber αίσθηση ή με διπλή σέλα για βόλτες με συνεπιβάτη.

nineT-14nineT-13nineT-12

Οι λαιμοί των εξατμίσεων με την κλασσική γέφυρα μεταξύ τους καταλήγουν σ’ένα διπλό τελικό από την αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας, όμως όπως με το αφαιρούμενο υποπλαίσιο και τις δυνατότητες που δίνει στον ιδιοκτήτη, η B.M.W. με γνήσια αξεσουάρ προσφέρει τη δυνατότητα για πολλές μετατροπές και σε αυτό τον τομέα, μέχρι όψη Scrambler μπορείς να δώσεις στην nineT.   

nineT-15

Νομίζουμε ότι η B.M.W. πέτυχε τους στόχους που είχε θέσει από την αρχή του σχεδιασμού της, κατασκευάζοντας μια απλή, αυθεντική oldschool με χαρακτήρα μοτοσυκλέτα, ένα μοτέρ πλαίσιο, τροχοί και ένα τιμόνι, όπως κατά τη γνώμη μας κάπως έτσι πρέπει να είναι και ο ορισμός της,

Sources and photos 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.