Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Bandisca Romania – Suzuki GSX 400T 1983 ‘La Bastarda’

0

Η παγκοσμιοποίηση δεν είναι ένα φαινόμενο, που μόνο με «κακούς» συνειρμούς πρέπει να έρχεται στο μυαλό μας, αλλά για κάποιους ανθρώπους είναι μια ευκαιρία, να βρουν στους δρόμους του κόσμου τον δικό τους «μοναδικό» δρόμο και να τον ακολουθήσουν όσο δύσκολος και να φαντάζει.

Κάπως έτσι ο Ισπανός Alf  βρέθηκε στη Ρουμανία δημιούργησε την Bandisca, και μας παρουσιάζει την πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά του στην Suzuki GSX 400T  ‘LaBastardaκαι προσθέτει έναν ακόμη επιβάτη, μετά τους Retro Bikes Croatia, στο Cafe Racer Balkan Express.  Καλύτερα όμως τις λεπτομέρειες από την ιστορία, γιατί οι ιστορίες των ανθρώπων πίσω από τις εταιρίες και τις κατασκευές, μας αρέσουν και μας ενδιαφέρουν περισσότερο, ας τις δούμε από τον ίδιο τονAlf.

BAS-9

Ένας Ισπανός στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας δημιουργεί μοτοσυκλετιστική και Cafe Racer κουλτούρα σε δύσκολες, φανταζόμαστε συνθήκες, πως τα καταφέρνεις και πως βρέθηκες εκεί;

Τα τελευταία επτά χρόνια ζω στη Ρουμανία, στο Βουκουρέστι με κύρια δραστηριότητα, μέχρι πριν λίγους μήνες, τα αυτοκίνητα εκτός δρόμου.  Η ιστορία μου σαν Bike builder ξεκίνησε, όπως συνήθως γίνεται, ερασιτεχνικά σε μια περίοδο που η μόνη ενασχόληση μου με τις μοτοσυκλέτες ήταν να τις οδηγώ μόνο, το πάθος και η αγάπη μου για τη μοτοσυκλέτα δεν σταμάτησε ποτέ από τα δεκατέσσερα χρόνια μου που οδήγησα για πρώτη φορά.

Μαζί με τον Ελληνορουμάνο φίλο μου και μηχανικό μοτοσυκλετών Sorin, ξεκινήσαμε φτιάχνοντας τις δικές μας μοτοσυκλέτες και των φίλων μας, ευτυχώς χωρίς να χάσουμε κάποιους από αυτούς, ακόμη τουλάχιστον.

Αρχές του 2014 αποφάσισα να ανοίξω το δικό μου κατάστημα στο κέντρο του Βουκουρεστίου και να ασχοληθώ αποκλειστικά με την κατασκευή και ανακατασκευή μοτοσυκλετών, κάτι που δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την βοήθεια του συνεργάτη μου στα αυτοκίνητα εκτός δρόμου Adrian, ο οποίος μου παραχώρησε ένα χώρο δίπλα ακριβώς στην επιχείρηση του, δίνοντας μου τη δυνατότητα να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα.

Το όνομα μας είναι Bandiscaμας αρέσει και θέλουμε να κατασκευάζουμε Cafe Racer, Brats, Scrambler και να αναπαλαιώνουμε μοτοσυκλέτες, κάτι εκτός πραγματικότητας για τη φτωχή μοτοσυκλετιστική κουλτούρα της χώρας, μια πολύ δύσκολη αποστολή που θα προσπαθήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε, με πολύ δουλειά και με το πάθος για τις μοτοσυκλέτες να μας οδηγεί, να την καταφέρουμε, ακόμη ρισκάροντας και να «καταστραφούμε».

BAS-7

Η πρώτη ολοκληρωμένη δουλειά μας είναι η Suzuki GSX 400LaBastardaστην οποία είχαμε τη βοήθεια και την υποστήριξη των Ισπανών φίλων μας και Bike builder El Solitario MC”  και  Wheels Garage”, όπως και στο κομμάτι των ανταλλακτικών ,την αμέριστη βοήθεια από την Dime City Cycles, που είναι απόλυτα αφοσιωμένοι σε αυτό που κάνουν παρέχοντας πολύ υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και την  Speedmotoco”.

Ποιες είναι οι λεπτομέρειες της πρώτης μοτοσυκλέτας από την “Bandisca”, της SuzukiGSX 400TLaBastarda’;

Η μοτοσυκλέτα είναι μοντέλο 1983 και ήρθε στην Ρουμανία από την Αγγλία πριν πολλά χρόνια, κάνοντας πολλά χιλιόμετρα στους δρόμους της χώρας μέχρι να την παρατήσουν, την βρήκα σε άσχημη κατάσταση στα τέλη του 2013, την αγόρασα, φτηνά οφείλω να ομολογήσω και αποφάσισα να την «σώσω».

Η GSX λύθηκε μέχρι την τελευταία της βίδα, ο κινητήρας ανακατασκευάστηκε πλήρως από τον Sorin και τα καρμπυρατέρ επισκευάστηκαν και ρυθμίστηκαν ώστε να συνεργάζονται με τον αναβαθμισμένο κινητήρα, τα νέα ελεύθερα φίλτρα αέρα και τα νέα τελικά των εξατμίσεων.

BAS-5

Οι αναρτήσεις επισκευάστηκαν και αναβαθμίστηκαν, χαμήλωσε 4cmτο μπροστινό σύστημα και τοποθετήθηκαν νέα ελατήρια, για το πίσω μέρος χρησιμοποιήθηκε ένα ζευγάρι αναρτήσεων της Koni, οι τροχοί αντικαταστάθηκαν από αλουμινένιους από GSXγιατί οι ακτινωτοί τροχοί του ήταν τόσο σκουριασμένοι που δεν μπορούσαν να επισκευαστούν.

Το πλαίσιο πέρασε αμμοβολή και περάστηκε με ηλεκτροστατική βαφή, «κοντύναμε» το υποπλαίσιο και κατασκευάσαμε μια νέα χειροποίητη σέλα.

BAS-3

Από το ρεζερβουάρ αφαιρέσαμε το χρώμα αφήνοντας σκέτο το μέταλλο, όπως και στο χειροποίητο εμπρός φτερό, περνώντας τα διάφανο βερνίκι χωρίς να επισκευαστούν οι μικρές ζημιές τους, θέλοντας να δώσουμε ένα Rat χαρακτήρα στην Brat Style GSX 400T.

BAS-2

Η ηλεκτρολογική εγκατάσταση της μοτοσυκλέτας είναι καινούργια και κατασκευασμένη από την αρχή, κρυμένη, μεγάλο μέρος της, κάτω από την σέλα όπου βρίσκεται και η καινούργια GELμπαταρία της, νέο είναι το πίσω φανάρι (LED), το μπροστά που χρησιμοποιήσαμε ένα κλασσικό 7”Xanadu και τα φλας, όπως νέο επίσης είναι το μικρό ταχύμετρο, το στροφόμετρο και τα clipons.

BAS-8

Η  SuzukiGSX 400LaBastarda’  είναι εύκολη, διασκεδαστική και τραβάει τα βλέμματα όπου κυκλοφορεί, σε πείσμα όλων όσων πιστεύουν ότι δεν θα τα καταφέρουμε σ’αυτή τη χώρα, αυτό είναι ένα μεγάλο κίνητρο για εμάς και με πολύ δουλειά, υπομονή και πίστη σε αυτό που κάνουμε πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρουμε.

BAS-6

Alf σου ευχόμαστε το καλύτερο, κάτι που αξίζεις ειδικά στις δύσκολες αυτές συνθήκες, περιμένοντας σύντομα νεότερα από την νέα δημιουργία της Bandisca”.

Καλή τύχη, buena suerte Alf

Bandisca
Bandisca – facebook

Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης
Φωτογραφίες: Mihaela Lopez

Gallery

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.