Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Παρουσίαση : Moto Guzzi V7 Racer

0

Η Moto Guzzi V7 Racer είναι μια μοτοσυκλέτα που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση της το 2011 σαν μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση της V7 Classic, κάνοντας αίσθηση με τον ξεχωριστό εξοπλισμό της, δηλώνοντας έτσι την διαφορετικότητα και την σύνδεση της με το πλούσιο παρελθόν της εταιρίας και την αγαπημένη δεκαετία του’70.

Θεωρώντας ότι ο κινητήρας είναι η «καρδιά» μιας μοτοσυκλέτας, ο αερόψυκτος, εγκάρσιος Vtwin με την χαρακτηριστική αρχιτεκτονική του, σήμα κατατεθέν μιας Moto Guzziκαι πιστός στο σχέδιο του Lino Tonti σχεδιαστή της πρώτης V7 του 1967, που μια δεκαετία αργότερα σχεδίασε και την V50 (500cc) από την οποία εξελίχθηκε και αναπτύχθηκε ο σημερινός κινητήρας της σειράς V7, είναι προσαρμοσμένος στο παρόν χρησιμοποιώντας ψεκασμό 38mm Magnet iMarelli MIU3G, αλλά δεν ξεχνά να ρίχνει κλεφτές ματιές στο παρελθόν με το κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και την τελική μετάδοση με άξονα, έχοντας απόδοση 35 kW(48HP)/6,200 rpm κατατάσσει έξυπνα έτσι, τη Moto Guzzi V7 Racer και όλες τις εκδόσεις της σειράςV7 στην Α2 κατηγορία διπλωμάτων.

MGV7-10 MGV7-22

Μια μίξη χαρακτηριστικών που ταιριάζουν με τον προσανατολισμό τηςV7 Racer, δημιουργώντας ένα αξιόπιστο σύνολο και προσφέροντας μια ομαλή και φιλική συμπεριφορά που δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα προσφέρει «τόνους» ευχαρίστησης στον οδηγό της σε όποιου οδηγικό και εμπειρίας επίπεδο και αν είναι.

MGV7-3

Τις εντυπώσεις από τον κινητήρα, κλέβει το «γυαλιστερό» και υστέρα από ειδική επεξεργασία βαμμένο κόκκινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο όπου εδράζεται, εμπνευσμένο από την πρώτηV7 Sport, όπως και τα κόκκινα κέντρα των τροχών που είναι πλεγμένα με ακτίνες σε μαύρα αλουμινένια στεφάνια και στηρίζονται, ο εμπρός 18’’ τροχός (100/90-18) σε καλάμια διαμέτρου 40mm με διαδρομή 130mmκαι ο πίσω 17’’ (130/80-17) σε δυο αμορτισέρ Bitubo WMY01 ρυθμιζώμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση συμπίεσης σε δώδεκα θέσεις, δηλώνοντας και «δικαιολογώντας» τη διαφορά τηςV7 Racer από την υπόλοιπη σειρά.

MGV7-24

Διαφορές που έρχονται να συμπληρώσουν τα κατασκευασμένα από αλουμίνιο και τοποθετημένα πιο επάνω και πίσω μαρσπιέ του οδηγού και τα clip-on που είναι τοποθετημένα κάτω από την τιμονόπλακα, προσθέτοντας βάρος στα χέρια ,δημιουργούν ένα συνδυασμό που προσφέρει μια πιο «Racer» θέση οδήγησης, όχι τόσο άνετης όσο στις υπόλοιπεςV7, αλλά λίγο το χαμηλού βάρους (179 kg) και η χαμηλή σέλα έρχονται και εξομαλύνουν την κατάσταση.

MGV7-23MGV7-26

Θέση οδήγησης «Racer», αλλά με επιδόσεις που οι δυο δίσκοι των 320mm εμπρός με 4έμβολη δαγκάνα της Brembo και 260mm με 2έμβολη δαγκάνα για τον πίσω τροχό, δεν θα δυσκολευτούν να διαχειριστούν.

MGV7-20MGV7-21

Η ευχάριστη έκπληξη τηςV7 Racerείναι ο εξοπλισμός της, που τη διαφοροποιεί σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις V7 και τον ανταγωνισμό, με τον εντυπωσιακότερο τρόπο. Τα γόνατα του οδηγού «φωλιάζουν» στο επιχρωμιωμένο 22 λίτρων ρεζερβουάρ με τον κόκκινο Αετό του Mandello del Lario να καθρεφτίζεται επάνω του, στολισμένο από το ύψος του λαιμού έως το σημείο που εφάπτεται με τη σέλα με μια δερμάτινη «γραβάτα» με χαραγμένο επάνω τής το λογότυπο της Moto Guzzi, κατά τη γνώμη μας το πιο εντυπωσιακό ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας παραγωγής.

MGV7-28MGV7-1

Η Ιταλική φινέτσα και το στυλ έχουν και συνέχεια, με προσοχή στη λεπτομέρεια η σελά από καφέ σουέτ και το κάλυμμα της, με το νούμερο ‘7’ να δεσπόζει στη θέση του συνεπιβάτη ( διατίθεται σαν αξεσουάρ διπλή σέλα και μαρσπιέ), να έχουν αδιάβροχο κάλυμμα που βρίσκεται από κάτω της για να προστατεύει το ακριβό υλικό της από τις καιρικές συνθήκες, λεπτομέρεια που μόνο Ιταλικά μυαλά θα μπορούσαν να σκεφτούν.

MGV7-29

Το νούμερο ‘7’ (αγαπημένο νούμερο του πρωταθλητή στα 250cc με την Moto Guzzi,  Enrico Lorenzetti ) δεν υπάρχει μόνο στο κάλυμμα της σέλας αλλά και στον μικρό ανεμοθώρακα που καλύπτει τα όργανα και στα πλαϊνά από βουρτσισμένο αλουμίνιο καπάκια με το λογότυπο της V7 Racer.

MGV7-19MGV7-27

Η  V7 Racerείναι μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής, κάτι που το δηλώνει η αρίθμηση στην τιμονόπλακα της κάθε μοτοσυκλετας, μια modernclassic με όλες τις σύγχρονες μεθόδους παραγωγής που ο Όμιλος Piaggio (που περιλαμβάνει την MotoGuzzi και την Aprilia) έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια, δίνοντας την αίσθηση του κλασσικού με σύγχρονη αντίληψη, κατασκευάζοντας μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα.

MGV7-35

(ευχαριστούμε τον Δημήτρη Σβορώνο για την παραχώρηση της προσωπικής του μοτοσυκλέτας για της ανάγκες αυτής της παρουσίασης)

Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης
Φωτογραφίες: Cafe RaΣer Κult

Gallery

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.