Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Suzuki “Recursion” Turbo Concept – Eicma 2014

0

Στην φετινή Eicma 2014 στο περίπτερο της Suzuki σε περίοπτη θέση υπήρχε το πρωτότυπο μοντέλο SuzukiRecursionTurbo Concept, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Tokyo Motor Show 2013.

Με την μόδα των Turbo να μας χτυπάει την πόρτα (Kawasaki H2) όπως στην αρχή των ‘80s, με τις Kawasaki GPZ 750 Turbo, Honda CX 500 και 650 Turbo, Yamaha XJ Turbo και Suzuki XN85 Turbo (…την πρώτη μοτοσυκλετα της Suzuki με υπερσυμπιεστή με το 85 να δηλώνει την ιπποδύναμη της μοτοσυκλέτας), μια μοτοσυκλέτα με το όνομα, Recursion”, που σημαίνει αναδρομή, ξεκινάει και μόνο από το όνομα της τους συνειρμούς με το παρελθόν και σπέρνει προσδοκίες για το μέλλον.

Μια μικρή αναδρομή στο Turbo παρελθόν κάναμε, για το μέλλον θα μιλήσουμε αργότερα, ας ασχοληθούμε όμως με το παρόν και συγκεκριμένα την SuzukiRecursionTurbo Concept.

SRT-2

Με την εταιρία να αναφέρει, ότι πρόκειται για μια συμπαγή κατασκευή με σαφή την αναδρομή στο απέριττο στυλ [Cafe Racer(?)] που όλοι αγαπούν στη μοτοσυκλέτα, πετυχαίνοντας τον συγκερασμό της ισορροπίας μεταξύ των επιδόσεων μιας μεγαλύτερης σε κυβισμό και ιπποδύναμη μοτοσυκλέτας με την ευκολία χειρισμού και την οικονομία μιας μεσαίας κυβισμού μοτοσικλέτας.

Με την Suzuki να συνεχίζει να χρησιμοποιεί λέξεις, παρουσιάζοντας την Recursion”, όπως ευκολία χειρισμού, ροπή, οικονομία και συναρπαστική, περιγράφοντας την.

Φωτό: motoblog.it

Φωτό: motoblog.it

Φωτό: motoblog.it

Φωτό: motoblog.it

Πώς καταφέρνει λοιπόν η SuzukiRecursionTurbo Concept αυτή την ισορροπία επιδόσεων μοτοσυκλετών με παραπάνω κυλίνδρους και περισσότερα κυβικά σε σχεδόν διαστάσεις μοτοσυκλέτας 250cc;

Με ένα νέο δικύλινδρο σε σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα 588cc με υπερσυμπιεστή και απόδοση 100hp/8.000rpm, ροπή 10Nm/4.500rpm και βάρος 175 κιλά. Με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι και upsidedown μπροστινή ανάρτηση να φιλοξενούν τις τρίμπρατσες ζάντες με τους wave δίσκους σε συνεργασία με την monoblock δαγκάνα της brembo.

SRT-3SRT-6

Ντυμένα όλα σε ένα κουστούμι από ανθρακόνημα, που θυμίζει απέριττες κατασκευές του παρελθόντος, με την τεχνολογία παρούσα σε όλους τους άλλους τομείς όμως, όπως το Traction Control και το ABS, τα φωτιστικά τεχνολογίας LED και την TFT οθόνη των οργάνων να παραπέμπει περισσότερο σε όχημα του μέλλοντος.

Η Suzuki λοιπόν χρησιμοποιεί μια ιδέα που στην ουσία δεν είναι καινούργια, είναι κάτι που μπορεί ήδη να θεωρείται δεδομένο στον κόσμο του αυτοκινήτου. Τα οποία είναι σε θέση να προσφέρουν περισσότερη ιπποδύναμη ανά λίτρο, με τα συστήματα υπερτροφοδότησης να έχουν γίνει κάτι σύνηθες για τους κατασκευαστές.

Έτσι έχουμε ελαφρύτερα και πιο αποδοτικά οχήματα, με μικρότερους κυβισμούς που προσαρμόζονται πιο εύκολα στους φορολογικούς κανόνες κάθε κράτους, προσφέροντας επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.

Φωτό: motoblog.it

Φωτό: motoblog.it

Η ικανότητα της SuzukiRecursionTurbo να προσφέρει επιδόσεις μοτοσυκλετών του λίτρο, σε συσκευασία μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτας, σίγουρα είναι μια ελκυστική πρόταση που θα ζωντανέψει τον (ανταγωνισμό των εταιριών) και τον ενθουσιασμό σε κάθε μοτοσυκλετιστή.

Με την επικείμενη επιστροφή της Suzuki στους αγώνες του MotoGP και κρίνοντας από τις δηλώσεις του υπεύθυνου παραγωγής της εταιρίας Hiroyuki Nakai πριν λίγους μήνες, μια μοτοσυκλέτα ή μοτοσυκλέτες παραγωγής με αυτά τα χαρακτηριστικά ή κοντά σε αυτά, θα άλλαζε τις ισορροπίες και θα δικαιολογούσε το μότο …Suzuki is Back.    

Φωτογραφίες: Suzuki

Gallery

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.