Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Yamaha Yard Built #1 – Eicma 2014

0

Yard Built SR400 ‘Stallion’ και ‘Bronco’ από την KEDO

Σχεδόν παντού σε όλο τον κόσμο, πολλοί ιδιοκτήτες ονειρεύονται τη δημιουργία της δικής τους Custom μοτοσυκλέτας. Η Yamaha επιδιώκει να ενεργοποιήσει και να κάνει πραγματικότητα το όνειρο αυτό, ζητώντας από ταλαντούχους Bike Builders ανά τον κόσμο με τις εμπνευσμένες ιδέες τους, να μετατρέψουν τα σύγχρονα μοντέλα της και στη συνέχεια, από τη στιγμή που έχουν καταφέρει να παρουσιάσουν τη δική τους Custom εκδοχή, να έχουν τη δυνατότητα να παράγουν μοναδικά aftermarket κιτ τα οποία να πωλούνται στους πελάτες της Yamaha, επιτρέποντας σε εκείνους που ονειρευόταν τη δική τους Custom μοτοσυκλέτας να εκπληρώσουν την φιλοδοξία τους, αυτή είναι και η ουσία του Yamaha Yard Built.

Στην περσινή Eicma 2013 η KEDO, Γερμανική εταιρία ανταλλακτικών και αξεσουάρ με ειδικότητα στα μοντέλα της Yamaha, σε συνεργασία με τους Δανούς Custombuilder  Wrenchmonkees παρουσίασαν την SR 400 “GibbonSlap”.

φώτο:inmoto.it

φώτο:inmoto.it

Για την Eicma 2014 η KEDO παρουσίασε δυο Yamaha SR400, τις StallionκαιBronco’.  Η πρώτη Yard Built – KEDO SR400 ονομάζεται «Stallion» και αντλεί την έμπνευσή της από τη δεκαετία του ’70 ακολουθώντας τις γραμμές, τα γονίδια και την Vintage αισθητική της SR.

YYB-BS7YYB-BS8

Με το τμήμα σχεδιασμού της KEDO να είναι υπεύθυνο για το νέο τετράγωνο φανάρι με τα δυο όργανα, με ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις της Daytona, το εμπρός φτερό, τα πλαϊνά καπάκια, το πανέξυπνα κατασκευασμένο δυο κομματιών τιμόνι (…με βάσεις σαν να είναι clip-on, αλλά να ανεβαίνει ψηλά πολύ πάνω από την τιμονόπλακα, για καλύτερο μοχλό και άνεση) και την νέα ουρά και σέλα με το Led φανάρι του στοπ «χωνεμένο» μέσα της. Σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι, το νέο τελικό της εξάτμισης, τα νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, με όλα αυτά μέσα σ’ ένα τυρκουάζ χρώματος «περιτύλιγμα», σίγουρα καταφέρνει να τραβάει τα βλέμματα, πετυχαίνοντας το «διαφορετικό» και Vintage  αποτέλεσμα που είχε στο μυαλό της η ομάδα της KEDO.

YYB-BS3

Ταυτόχρονα με την KEDO SR400 «Stallion», η ομάδα δούλευε και την δεύτερη Yard Built – KEDO SR400 τηνBronco’. Παρά το γεγονός ότι και οι δυο μοτοσυκλέτες μοιράζονται σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμό και έμπνευση, η Bronco είναι προσανατολισμένη περισσότερο στην καθημερινή αστική μετακίνηση, όντας ένας συνδυασμός Vintage αισθητικής και σύγχρονης τεχνολογίας, σε ένα Street Tracker αποτέλεσμα.

YYB-BS5

Η KEDO SR400 ‘Bronco’, με λάστιχα διπλής χρήσης στους 18’’ τροχούς με ακτίνες, αλουμινένιο ψαλίδι, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αεριού-λαδιού και αυτό με το custom δυο κομματιών τιμόνι με διαφορετικές γωνιές σε σχέση με της «Stallion», το νέο τελικό της εξάτμισης και το custom εμπρός και πίσω φτερό μαζί με το φανάρι με το ενσωματωμένο ψηφιακό πολυόργανο της Daytona, σε «περιτύλιγμα» αυτή τη φορά πορτοκαλί, καταφέρνει να μεταμορφωθεί σε μια καθημερινή (…ας όψεται η μανιβέλα) Street Tracker, με τη σφραγίδα της KEDO.

YYB-BS2YYB-BS6

Φωτογραφίες: Yamaha

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.