Επίσημη παρουσίαση Indian Motorcycles – Victory Motorcycles στην Ελλάδα

Στις αρχές του εικοστού αιώνα, το 1901 στο Σπρίνγκφιλντ της Μασαχουσέτης γεννιέται ο θρύλος της Indian. Μέχρι το 1953, που είναι και η τελευταία χρονιά παραγωγής μοτοσυκλετών από την ‘The Indian Motorcycle Manufacturing Company’, ονομασία που χρησιμοποίησε η εταιρία από το 1928 καθώς μέχρι τότε ονομάζονταν ‘Hendee Manufacturing Company’ από το όνομα ενός εκ των ιδρυτών της, πρόλαβε να προσφέρει μοντέλα θρύλους για την ιστορία της μοτοσυκλέτας και να γίνει σύμβολο της Αμερικανικής μοτοσυκλετιστικής ιστορίας και κουλτούρας και όχι μόνο θα προσθέσουμε εμείς.

I16

Με τρεις πρώτες θέσεις στο Isle of Man Tourist Trophy το 1911 και σαν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών Παγκοσμίως για την δεκαετία 1910-1920, με πιο δημοφιλή μοντέλα της, την Indian Scout, που κατασκευάστηκε από 1920 έως το 1946 και την Indian Chief από 1922 έως το 1953, χρονιά που κήρυξε πτώχευση, δεν θα μπορούσε να υπάρχει μόνο ως αναφορά στα βιβλία της ιστορίας και στις αναμνήσεις του κόσμου.

Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες πολλών δεκαετιών για την αναβίωση της εμβληματικής αυτής εταιρίας κατασκευής μοτοσυκλετών, υπό την σκέπη (…και τα χρήματα) της Polaris από το 2011 με αργά αλλά σωστά και σταθερά βήματα Ο Ινδιάνος επέστρεψε για να μείνει !

I3

Εδώ και λίγους μήνες οι θρυλικές μοτοσυκλέτες έχουν το δικό τους σπίτι και στην Ελλάδα !!!.

Μέσα στην γιορτινή ατμόσφαιρα των ημερών έγινε η επίσημη παρουσίαση των μοτοσυκλετών της Indian και της Victory στον ειδικό τύπο. Σε ένα προσεγμένο χώρο, στο νούμερο 171 της Λ. Κηφισίας, που ταιριάζει απόλυτα με την Custom κουλτούρα της Indian και της Victory, μια ομάδα ανθρώπων με γνώση και όραμα μας παρουσίασαν και μας έδωσαν την ευκαιρία να θαυμάσουμε από κοντά τα νέα μοντέλα των δυο εταιριών και να πάρουμε μαζί μας φεύγοντας λίγο από την αύρα του παρελθόντος, τη σιγουριά του παρόντος, αναμένοντας τις εκπλήξεις του μέλλοντος.

Ο Ινδιάνος επέστρεψε για να μείνει και είναι και στην Ελλαδα!!!

I14

H αναβίωση ενός θρύλου

Με την ίδρυσή της, η INDIAN σηματοδότησε την αρχή της αμερικανικής μοτοσυκλετιστικής ιστορίας και κουλτούρας. Οι ιδρυτές George M. Hendee και Carl OscarHedstrom σχεδιάζουν τις πρώτες μοτοσυκλέτες τους το 1901, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν ένα χρόνο μετά. Η επιτυχία για την INDIAN θα έρθει γρήγορα: από 500 μοτοσυκλέτες το χρόνο το 1904, οι πωλήσεις θα φτάσουν τις 32,000 το 1913, εκτοξεύοντας τη μάρκα στην κορυφή της αμερικανικής αγοράς.

Καινοτομίες όπως ο πρώτος V-Twin, το πρώτο ρυθμιζόμενο καρμπυρατέρ, πίσω ανάρτηση, ηλεκτρικά φώτα και μίζα καθιερώνουν την INDIAN ως πρωτοπόρο με τεράστια συμβολή στην παγκόσμια βιομηχανία οχημάτων, ενώ οι διακρίσεις σε αγώνες ταχύτητας και αντοχής διαδέχονται η μία την άλλη. Οδηγός-θρύλος για την εταιρία ο Jake DeRosier, έχοντας στο ενεργητικό του 900 νίκες σε αγώνες dirt track και board track, όπως και πολλά ρεκόρ ταχύτητας στις ΗΠΑ και την Αγγλία.

I19

Μοντέλα – σταθμοί για την εταιρία όπως τα INDIAN CHIEF, INDIAN SCOUT και INDIAN FOUR κρατούν την εταιρία σε άμεσο ανταγωνισμό με το μεγάλο αντίπαλο (HAR­LEY DAVIDSON), μέχρι την έλευση του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου. Λίγα χρόνια μετά, η εξαντλημένη παραγωγή αλλά και η αποτυχημένη διαφοροποίηση στον προσανατολισμό της εταιρίας, θα οδηγήσουν σε συρρίκνωση και διακοπή εργασιών. Οι θρύλοι όμως δεν πεθαίνουν ποτέ…

I7

Τις επόμενες δεκαετίες, θα γίνουν αρκετές προσπάθειες αναβίωσης της εταιρίας χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα, μέχρι το 2011, όταν το σήμα περνάει στον έλεγχο της PO­LARIS. Το εργοστάσιο μεταφέρεται στο Spirit Lake της Iowa και τον Αύγουστο του 2013, ανακοινώνεται η νέα μορφή του INDIAN CHIEF με κινητήρα THUNDERSTROKE. Η παρουσί­αση γίνεται στο Sturgis, το πιο ιστορικό event μοτοσυκλέτας στις ΗΠΑ και σηματοδοτεί τη νέα εποχή και την ολική επαναφορά. Στην ίδια εκδήλωση παρουσιάζεται και η νέα εκδοχή του INDIAN SCOUT, του πιο επιτυχημένου μοντέλου στην ιστορία της εταιρίας: με υδρόψυκτο κινητήρα 1130cc και απόδοση 100 ίππων και βαρος στα 255 κιλά, το SCOUT φιλοδοξεί να ανεβάσει τις πωλήσεις της εταιρίας κατακόρυφα.

TIM-INDIAN

V1

Ξεπερνώντας τα όρια

Εδώ και 50 χρόνια, το όραμα της POLARIS να συνδυάσει πρωτοποριακό σχεδιασμό, κορυφαία ποιότητα και υψηλές επιδόσεις οδηγεί την εταιρία από τη Minnesota στην παραγωγή οχημάτων κάθε εδάφους, τα οποία υπερβαίνουν τις γραμμές της απλής χρήσης και αναψυχής. Και το 1997, μετά από τα all-terrain vehicles και τα snowmobiles, η εταιρία ανακοινώνει το επόμενο βήμα.

Τη χρονιά αυτή, η POLARIS προσκαλεί τους αναβάτες στο δρόμο της νέας αμερικανικής μοτοσυκλέτας. Η εγχώρια παραγωγή είχε περάσει σχεδόν έξι δεκαετίες ξηρασίας, και είχε έρθει η ώρα της VICTORY.

Με αποκλειστικά αμερικανικό προσανατολισμό, σχεδιασμό και κατασκευή εμφανίζεται η V92C, η Cruiser της νέας εποχής: με εκκεντροφόρους επί κεφαλής, κινητήρα 92 κυβικών ιντσών και τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα, αποσπά με την εμφάνισή του, από την πρώτη του κιόλας χρονιά, το βραβείο καλύτερης μοτοσυκλέτας στην κατηγορία του και σηματοδοτεί την πορεία που θα ακολουθήσει η μάρκα.

V3

Το 2002 παρουσιάζεται ο κινητήρας FREEDOM, ο πρώτος στην αγορά που έφθανε στις 100 κυβικές ίντσες και την αμέσως επόμενη χρονιά αρχίζει η συνεργασία με το βελτιωτικό οίκο του ARLEN NESS. Από τη συνεργασία αυτή θα προκύψουν αριθμημένες εκδόσεις μοντέλων αλλά και μια σειρά βελτιωτικών αξεσουάρ στον κατάλογο της εταιρίας.

Χρόνο με το χρόνο, η γκάμα μεγαλώνει: το 2008 μπαίνουν στην παραγωγή τα VICTORY VISION, σηματοδοτώντας την είσοδο και στην Touring κατηγορία, ακολουθούμενα το 2010 από τα CROSS COUNTRY.

V6

Δεκαέξι χρόνια μετά από την πρώτη μοτοσυκλέτα, ο πήχης συνεχίζει να ανεβαίνει. Ο κινητήρας είναι πλέον 106 κυβικές ίντσες και η ισχύς στους 96 ίππους. Ο φουτουριστικός σχεδιασμός, η μυώδης απόδοση και η μοναδική οδηγική εμπειρία – είτε πρόκειται για Cruiser, είτε για Custom Bagger είτε για Touring – οδηγούν τη νεώτερη αμερικανική μοτοσυκλέτα σε ανοδική πορεία χρόνο με το χρόνο.

Η VICTORY είναι μια από τις ιστορίες επιτυχίας της POLARIS, η οποία ανακοίνωσε για το 2013 συνολικές πωλήσεις 3,8 δις δολαρίων.

TIM-VICTORY

IndianVictory Motorcycles Athens Greece
Indian – Victory Motorcycles Athens Greece – facebook

Λ. Κηφισίας 171, 15124 Μαρούσι, Αθήνα • Tηλ.: +30 2110124904 • Fax: +30 2109828360

Gallery