Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Bandisca – Honda CB 400N “Cardio”

0

“The Pan Within” – The Waterboys

Πριν λίγο καιρό σας υποσχεθήκαμε τη λεπτομερή παρουσίαση της Honda CB 400NCardio, που είχαμε την ευκαιρία να φιλοξενήσουμε και να δούμε από κοντά στο custom event του τέταρτου SMF που έγινε στην Αθήνα.

Την πρώτη custom κατασκευή του Alfonso Jose Lopez της Bandisca την παρουσιάσαμε πέρσι τέτοιο καιρό περίπου, την ίδια εποχή αποκτήθηκε και η CB , ομολογουμένως σε αρκετά καλή κατάσταση για τα τριάντα πέντε χρόνια της μοντέλο 1980 γάρ, με σκοπό να αποτελέσει τη βάση για το δεύτερο custom project της εταιρίας.

Με την πρώτη ματιά οι αλλαγές που έπρεπε να γίνουν για να «γεννηθεί» η Cardio φαινόντουσαν λίγες και μάλλον απλές, αλλά ξεκινώντας σαν κάποιος από μηχανής(;) Θεός ( θα μιλήσουμε αργότερα για αυτόν, όταν έρθει η ώρα του) να φώτισε με ιδέες τα μυαλά των δημιουργών της και εκεί που με μια απλή ιδέα ξεκίνησαν, με ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο βρέθηκαν να παλεύουν.

ScooterFest CaferacerCult 2015

Για αρχή το πλαίσιο καθαρίστηκε και πέρασε αμμοβολή, στη συνέχεια κατασκευάστηκε νέο υποπλαίσιο περίπου 25 εκατοστά μικρότερο, σε σχέση με το εργοστασιακό της CB 400N.

Η νέα βάση που επάνω της η Cardio θα ξαναέβρισκε το σφυγμό της τελείωσε, όταν βάφτηκε με ηλεκτροστατική βαφή στο διαφορετικό, φιλόδοξο και με ρίσκο χρώμα της λευκής πέρλας και το νέο πια φρεσκοβαμμένο υποπλαίσιο ντύθηκε με μια νέα χειροποίητη αλουμινένια ουρά με σκοπό να φιλοξενήσει τη νέα ντυμένη με αλκαντάρα και διακοσμημένη με κόκκινες ραφές σέλα, να κρύψει την νέα μικρότερη και ελαφρύτερη μπαταρία λυθίου και να φιλοξενήσει την βάση της πινακίδας με τα δυο α λα mad max φωτιστικά πορείας και φρένων.

ScooterFest CaferacerCult 2015ScooterFest CaferacerCult 2015

Με την σπονδυλική στήλη της Cardio έτοιμη, σειρά πήραν τα «άκρα». Το εργοστασιακό μπροστινό σύστημα της CB 400N αντικαταστάθηκε από ένα μεταγενέστερο από το μοντέλο του 1986, επιτρέποντας και το χαμήλωμα της κατασκευής κατά 5 εκατοστά αλλά προσφέροντας και τη δυνατότητα για την αναβάθμιση των φρένων της CB με δυο δισκόφρενα με δυέμβολες δαγκάνες για τον εμπρός τροχό.

ScooterFest CaferacerCult 2015

Τροχοί με όνομα, οι γνωστές ComStar ζάντες της Honda που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στις μοτοσυκλετες που έλαβαν μέρος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αντοχής (FIM European Motorcycle Endurance Championship) το 1976 στις Honda RCB-941 και για πολιτική χρήση μια χρονιά αργότερα, το 1977 στην Honda CB 400T Dream. Μια ελαφρύτερη έκδοση τους μάλιστα χρησιμοποιήθηκε από το HRC και στην NR 500 και στην NS 500 του Freddie Spencer.

Όμως ο μικρός Θεός που γέμισε με ιδέες το μυαλό των δημιουργών της Cardioτις ComStar δεν τις συμπεριελάμβανε στα σχέδια του. Η βοήθεια για την ριζική αλλαγή τους ήρθε από την Αμερική και συγκεκριμένα από την εταιρία Motosynthesis, έτσι τα ελαστικά Speedmaster της Avon τοποθετήθηκαν σε τροχούς με ακτίνες αλλάζοντας της όψη και δίνοντας την νέα της ταυτότητα.

Για τον πίσω τροχό χρησιμοποιήθηκε νέα κέντρο από CB400F με καινούργιες ακτίνες και στεφάνι, με τα δυο πίσω αμορτισέρ να κονταίνουν τις διαδρομές τους φέρνοντας σε ισορροπία το νέο σύνολο.

ScooterFest CaferacerCult 2015

Νέα και πολύ πιο απλή είναι και η ηλεκτρολογική εγκατάσταση της μοτοσυκλέτας με αλλαγμένα όλα τα σύστημα φωτισμού με LED στοιχεία για χαμηλότερη κατανάλωση και υψηλότερη απόδοση, όπως προσαρμοσμένα να ταιριάζουν στη νέα μορφή της είναι και τα δυο μικρά όργανα, ένα μαύρο (στροφόμετρο) και ένα άσπρο (ταχύμετρο), μπροστά από τα νέα clip-on που είναι ντυμένα με λευκή ταινία, ίδια με αυτή που ντύνουν τα τιμόνια των ποδηλάτων.

ScooterFest CaferacerCult 2015

Με την σπονδυλική στήλη και τα άκρα της φροντισμένα και έτοιμα σειρά είχε ο κινητήρας, η καρδιά της Cardioόπως και κάθε μοτοσυκλέτας. Καθώς όπως ήδη έχουμε αναφέρει η CB 400N ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση ο κινητήρας της δεν αποτέλεσε εξαίρεση, χρειάστηκε ένα καλό καθάρισμα, αρκετές ώρες γυαλίσματος και σωστή ρύθμιση για να λειτουργήσει σαν μια συμπαγής μονάδα παραγωγής συναισθημάτων, με τα επισκευασμένα καρμπυρατέρ της Keihin ρυθμισμένα σωστά σε αγαστή συνεργασία με τα νέα ελεύθερα φίλτρα και την 2 σε 1 εξάτμιση με λαιμούς JAMA τυλιγμένους με λευκό heat rap να καταλήγουν σε ένα reverse cone τελικό ανεβάζοντας μέχρι τις 10.000 στροφές, καθόλου άσχημα για μια μοτοσυκλέτα με ημερομηνία πρώτης άδειας στο τελείωμα της δεκαετίας του ’70.

ScooterFest CaferacerCult 2015ScooterFest CaferacerCult 2015

Κάτι λείπει όμως για την ολοκλήρωση της Honda CB 400NCardio και για να δικαιολογήσουμε την αναφορά μας στο τραγούδι των WaterboysThe Pan Within μάλλον ήρθε η ώρα να πούμε και για τον από μηχανής Θεό που στην προκειμένη περίπτωση δεν εμφανίστηκε στο τέλος του έργου, όπως στην αρχαία τραγωδία προκειμένου να δώσει λύση στο όποιο αδιέξοδο είχε οδηγηθεί η δράση, αλλά σχεδόν από την αρχή είχε μπει στο μυαλό του Alfonso Jose Lopez της Bandisca και είχε όνομα και άρωμα Ελληνικό.

ScooterFest CaferacerCult 2015

Σε συνεργασία με τους Έλληνες The Real Intellectuals και με τον καλλιτέχνη που είναι υπεύθυνος για τις εκπληκτικές δημιουργίες στα κράνη και σε άλλα τους προϊόντα, το όνομα αυτού Αριστομένης, το ρεζερβουάρ της Cardio ήρθε στην Αθήνα και επάνω του σχεδιαστικέ η μορφή του Θεού Πάνα σε δεσπόζουσα θέση και τα σύμβολα του, η σύρριγγα (ο αυλός του) και η σφενδόνη.

ScooterFest CaferacerCult 2015

Τελικά αυτή η μοτοσυκλέτα είναι ένα κράμα συνεργασιών, διαφορετικών λαλιών, λαών, ανθρώπων και καταστάσεων που δεν χρειάστηκαν κανένα από μηχανής Θεό να τους φέρει κοντά, με τον Πάνα να αποτελεί έμπνευση καλλιτεχνών όπως ο Ροντέν, ο Ρούμπενς ακόμη και ο Πικάσο το μόνο που έκαναν όπως λέει και το ρεφρέν του τραγουδιού ήταν να … Close your eyes breathe slow and we will begin, To look together for the Pan Within… . 

ScooterFest CaferacerCult 2015
Κείμενο:
Λεωνίδας Πολίτης
Φωτογραφίες : Μιχάλης Λαζαρίδης

Bandisca

Gallery

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.