Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Bandisca – Honda CB 750 “Padre”

0

Μετά τις Suzuki GSX 400T “La Bastarda” και Honda CB 400N “Cardio”, έρχεται να προστεθεί στις δημιουργίες της δραστήριας Bandisca και του Alfonzo Jose Lopez η Honda CB 750 “Padre”.

Μια μοτοσυκλέτα που ολοκληρώθηκε για τον φίλο και «συνεργάτη» της Bandisca, Gabi το όνομα του, με αρκετά περιορισμένο οικονομικό προϋπολογισμό. Συνθήκη που επέβαλε την φαντασία και δημιουργικότητα του Alf και όλων των συνεργατών του να δουλέψει στα «κόκκινα», έχοντας σαν μοναδικό όπλο τους τις γνώσεις και το υπάρχον στοκ ανταλλακτικών τους.

Μια κατασκευή, που κατά τη γνώμη μας περικλείει τις ονομασίες από τις δυο προηγούμενες δημιουργίες της Bandisca, μέχρι να φτάσει στη δική της Padre”.

B750-4

Γιατί και La Bastarda είναι, καθώς χρησιμοποιήθηκε μόνο ότι υπήρχε διαθέσιμο,Cardioγιατί για την καρδιά είχε είδη φροντίσει ο Gabi, καθώς την ανακατασκευή του κινητήρα την είχε τελειώσει αλλά όχι ολοκληρώσει και αν έρθουμε στην δική τηςPadre, η ιστορία έχει ως εξής.

Ο κάτοχος της είναι θεολόγος και ένα από τα παλαιότερα μέλη του μεγαλύτερου και παλαιοτέρου μοτοσυκλετιστικού club στην Ρουμάνια του ‘Free Riders Motorcycle Club’, ιστορία που μας θυμίζει και λίγο την αρχή ενός από τα μεγαλύτερα Διεθνώς μοτοσυκλετιστικά club με πάνω από 30.000 μέλη από όλο τον κόσμο το “59 Club”, με τους ιερείς Father Bill Shergold και Father Graham Hullet να είναι από τους πρωτεργάτες του γνωστού και ως The 9”  μοτοσυκλετιστικού club.

B750-3

Η Honda CB 750 “Padre, με τον κινητήρα να λειτουργεί τέλεια μετά και τις τελευταίες εργασίες που χρειάστηκαν, ρυθμίσεις βαλβίδων και καρμπυρατέρ ώστε να συνεργάζονται με τα νέα ελεύθερα φίλτρα, σειρά πήρε η νέα χειροποίητη με κόκκινες  ραφές σέλα, αυστηρά για ένα άτομο, με τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη να μην έχουν θέση πια στο νέο υποπλαίσιο που κατασκευάστηκε, όπως το φιλτροκούτι, το φτερό και τα πλαϊνά καπάκια.

Θέση είχε όμως ένα νέο ζευγάρι ρυθμιζόμενων αναρτήσεων από την Nitron, με τη μπαταρία να βρίσκεται «κριμένη» πίσω από τον άξονα του ψαλιδιού.

B750-2

Η εμπρός ανάρτηση δεν έχει καμία αλλαγή, το τιμόνι έδωσε τη θέση του σε νέα clip-on και σε δυο τρύπες από τις βάσεις του έχουν τοποθετηθεί οι λυχνίες την νεκράς και της πίεσης λαδιού και ένα, ασύμμετρα τοποθετημένο, ταχύμετρο έρχεται να πάρει τη θέση του πάνω από το νέο φανάρι.

B750-7

Με τον προϋπολογισμό της κατασκευής να είναι περιορισμένος, οι λεπτομέρειες έκαναν την διαφορά. Το ρεζερβουάρ δεν βάφτηκε, είναι στα άμεσα σχέδια όμως, αλλά γυαλίστηκε, οι λαιμοί της εξάτμισης ντύθηκαν με heat-rap και τοποθετήθηκαν νέα τελικά και μαρσπιέ, ακόμη αξίζει αναφοράς το καπάκι της τρόμπας του πίσω φρένου, το οποίο προέρχεται από την μετατροπή ενός μπουζί.

B750-9

Μια νέα δημιουργία, ένα μοντέρνο Cafe Racer η Honda CB 750 “Padre”, γυρίζει στου δρόμους (…και στις εκκλησιές ίσως…) του Βουκουρεστίου, από τον Alfonzo Jose Lopez και την Bandisca, μέχρι την επόμενη, που είμαστε σίγουροι, δεν αργεί.

Φωτογραφίες: Mihaela Lopez
Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης

Bandisca
Bandisca – facebook

Gallery

  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.