Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

SACHA LAKIC – Honda CX 500 GTS Cafe Racer Project

0

Γεννημένος στο Βελιγράδι, μεγαλωμένος στο Παρίσι και περνώντας πολλές από τις ώρες του παρατηρώντας τα όσα «μαγικά» συνέβαιναν στο εργαστήριο του σχεδιαστή πατέρα του, τι πιο λογικό μεγαλώνοντας, το μολύβι να γίνει η προέκταση του χεριού του και περισσότερο του μυαλού του και ενώ οι φίλοι του έκαναν βόλτες με τις μικρές μοτοσυκλέτές τους, ο Sacha Lakic οδηγούμενος από ένα ασίγαστο πάθος και τεράστιο ταλέντο να σχεδιάζει τα οχήματα του μέλλοντος.

Με σημαντική πορεία στον σχεδιασμό οχημάτων και όχι μόνο, που αξίζει να ασχοληθούμε κάποια στιγμή με λεπτομέρειες, αναφέροντας επιγραμματικά κάποια από τα πολλά  βραβεία του, όπως το βραβείο σχεδιασμού «Etoile du design 2001″ στο Παρίσι το 2000 για την σχεδίαση της Voxan Roadster και το Challenge Michelin, Best design, Best acceleration, Lowest CO2 – Venturi Volage στο Βερολίνο το 2011, αυτή τη στιγμή όλη μας την προσοχή όμως την έχει η τελευταία δημιουργία του, η Honda CX 500 GTS Cafe Racer Project.

Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-2

Η CX 500 GTS του Sacha Lakic είναι μοντέλο 1982 και βρισκόταν για αρκετό καιρό σε μια γωνιά στο συνεργείο του φίλου του George (από όπου και το G στα αρχικά GTS, το T από το Thierry και το S από το Sacha) στο Λουξεμβούργο, όπως και στα ράφια του αρκετά από τα εξαρτήματα υπήρχαν, περιμένοντας υπομονετικά την ώρα, που θα γίνονταν βασικά κομμάτια στην μεταμόρφωση της Honda CX 500.

Τρέφοντας μεγάλο θαυμασμό για την αισθητική και τα χαρακτηριστικά του δικύλινδρου V2 (80 °) της CX, όλος ο σχεδιασμός του CX 500 GTS Cafe Racer Project κινήθηκε γύρω από αυτόν, προσπαθώντας με τον καλύτερο τρόπο να τον αναδείξει παντρεύοντας το κλασσικό με το καινούργιο στις σωστές δόσεις.

Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-25Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-15

Ο κινητήρας της CX ανακατασκευάστηκε και έγινε σαν καινούργιος και εσωτερικά και εξωτερικά, το ψυγείο ήρθε από την CBR 125, το φιλτροκούτι πήγε στο ράφι, τα καρμπυρατέρ επισκευάστηκαν και μαζί με τις δυο φιλτροχοάνες έδωσαν τις ανάσες τους στο νέο πια κινητήρα και ταίριαξαν με την αισθητική του Sacha. Όπως βάση του πλάνου, της ανάδειξης του κινητήρα σαν κεντρικό σημείο της κατασκευής, έχει κατασκευαστεί και η χειροποίητη εξάτμιση που καταλήγει σε ένα κριμένο και όμορφο μικρό τελικό, ακριβός κάτω από τον κινητήρα.  

Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-43

Το άλλο σημείο της CX 500 που θαυμάζει ο Sacha Lakic είναι το ρεζερβουάρ της, θεωρώντας το πολύ σύγχρονο και με καλές αναλογίες ώστε να πλαισιώσει τον αγαπημένο του V2, με μόνη παρέμβαση την μετατόπιση της θέσης του προς τα εμπρός κατά περίπου 10 μοίρες.

Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-13

Στο πλαίσιο οι αλλαγές ήταν η κατασκευή νέου μικρότερου υποπλαισίου για να στηριχτεί η μινιμαλιστική πια σέλα και όχι η βασιλικών διαστάσεων εργοστασιακή, η ενίσχυση του ψαλιδιού και η κατάργηση των δυο εργοστασιακών αμορτισέρ με ένα της Ohlins προερχόμενο από Ducati 851.

Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-18

Στην εμπρός ανάρτηση δεσπόζει το μπροστινό σύστημα, με την μπορντό ανοδίωση της Marzocchi RAD50 με την θηριώδη κάτω πλάκα, στην οποία στηρίζεται το φανάρι, να έρχεται σε αντίθεση με την κομψή, αλλά εξίσου στιβαρή, επάνω που φιλοξενεί και τα δυο όργανα.

Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-59Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-38

Για τα φρένα φροντίζουν ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Nissin, ακτινική τρόμπα με δοχείο από την Rizoma και δίσκοι μαργαρίτα.

Οι τροχοί απαρτίζονται από στεφάνια της Exel πλεγμένα σε νέα custom κέντρα με ελαστικά Dunlop Sportmax Mutant, 120/70-17 για μπροστά και 160/60-17 για πίσω

Honda CX500 - Sacha Lakic Design Jan 2015 - 2-24

Όλο το Honda CX 500 GTS Cafe Racer Project έχει βασιστεί στην ίδια πετυχημένη συνταγή της Voxan Black Magic που σχεδίασε ο Sacha Lakic το 2004.Οι κωδικοί των χρωμάτων είναι παρόμοιοι με της Black Magic, με κυρίαρχο το μαύρο ματ και το κόκκινου με το χρώμα του αλουμινίου να ακολουθούν.

Τελειώνοντας την επιτυχημένη, κατά τη γνώμη μας, μεταμόρφωση της Honda CX 500 μας αναλύει και τα συστατικά μιας επιτυχημένης δουλειάς, που όπως λέει είναι … πολύ πάθος, πίστη για αυτό που κάνεις και αρκετές παγωμένες μπύρες.

Ελπίζουμε να υπάρχουν αρκετές από αυτές στο εργαστήριο του, ώστε οι επόμενες δημιουργίες του, που είναι μέσα στα άμεσα σχέδια του, να συνεχίσουν πέρα από τα  υψηλό επίπεδο που η Honda CX 500 GTS Cafe Racer Project έβαλε

Φωτογραφίες: SACHA LAKIC DESING

SACHA LAKIC DESING


Gallery

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.