Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Honda Rebel 250 Cafe Racer

0

Η κραυγή των στρατιωτών των «Νοτίων» κατά τη διάρκεια των μαχών του Αμερικανικού εμφυλίου πολέμου είχε όνομα και αυτό ήταν,’Rebel Yell. Την κραυγή αυτή την χρησιμοποιούσαν κατά τη διάρκεια της μάχης αλλά  συνήθως προς το τέλος της, προσπαθώντας να καταβάλουν το ηθικό του εχθρού και να ανυψώσουν το δικό τους.

Αντίστοιχη, μάλλον, κραυγή ίσως μεγαλύτερη και από του Billy Idol στο τραγούδι του από το δεύτερο, με το ίδιο όνομα, άλμπουμ του ’Rebel Yell’, θα βγάλει όποιος ακούει ότι αυτή η μικρή Cafe Racer κατασκευή έχει σαν βάση της την Honda Rebel 250 (CMX 250C).

Ένα φιλόδοξο project όπως μας έχει συνηθίσει ο Νίκος, αν θυμηθούμε την άψογη, κατά τη γνώμη μας, ανακατασκευή της Honda CB 450K5 που φιλοξενήσαμε εδώ στο C.R.C,που με τη βοήθεια του Πέτρου Χατζηροδέλη στο ρόλο του Πολιτικού Μηχανικού (…και μηχανικού στη κυριολεξία) γιατί τον ρολό του Αρχιτέκτονα τον κρατούσε ο Νίκος, ξεκίνησε στα τέλη του Σεπτέμβρη της προηγούμενης χρονιάς και ολοκληρώθηκε περίπου την Άνοιξη του 2015.

Honda Rebel 250 // Honda CB450

Αρχίζοντας από το λύσιμο της Rebel και βάζοντας στο ράφι ό,τι δεν χρειάζεται. Ποιο ήταν το πρώτο, μα φυσικά το μπροστινό σύστημα που αντικαταστάθηκε από ένα upside down 40 χιλιοστών προερχόμενο από Derbi GPR 125.

Στο ράφι δεν μπήκε το ψαλίδι, αλλά λύθηκε, βάφτηκε και τοποθετήθηκαν καινούργια αμορτισέρ σε νέα θέση σε σχέση με τα εργοστασιακά, το άνω άκρο τους έχει έρθει περίπου 10 εκατοστά πιο πίσω στο νέο υποπλαίσιο ώστε και οπτικά να υπάρχει αρμονία στην κατασκευή αλλά και ισορροπία με τα νέα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της Rebel CR μετά την αλλαγή έδρασης τους και την τοποθέτηση του upside down μπροστινού.

Honda Rebel 250 // Honda CB450

Οι τροχοί και στις δυο περιπτώσεις είναι οι εργοστασιακοί, με βαμμένα κέντρα, στεφάνια και ακτίνες σε μαύρο χρώμα, με ελαστικό Heidenau 3,50 – 18 για εμπρός και Metzeler 130/90-15 για πίσω, με τις κατάλληλες μετατροπές ώστε να ταιριάξει ο νέος εμπρός δίσκος.

Ο κινητήρας ανακατασκευάστηκε πλήρως, όπως και τα καρμπυρατέρ και με το νέο custom φίλτρο αέρα και τα δυο νέα reverse cone τελικά να συνεργάζονται τέλεια, είναι έτοιμος πάλι για εκατοντάδες χιλιάδες «γλυκά» χιλιόμετρα. Το απροβλημάτιστο δούλεμα του κινητήρα δεν έφτανε όμως, το «στρογγύλεμα» και της εξωτερικής του εμφάνισης ήταν το επόμενο βήμα, με το προσεκτικό πλάνισμα των κεφαλών των κυλίνδρων ώστε να «στρογγυλέψουν» και να ταιριάξουν οπτικά με το σμίλευμα της κατασκευής όλης.

Honda Rebel 250 // Honda CB450Honda Rebel 250 // Honda CB450

Το ρεζερβουάρ από την Yamaha XS 750 και η ουρά από Harley Davidson XR 750 με την custom σέλα, ήρθαν για να ολοκληρώσουν το «στρογγύλεμα» της Honda Rebel 250 Cafe Racer και να τις δώσουν την τελική μορφή της, που ανολοκλήρωτη θα ήταν χωρίς τις πολλές μικρές λεπτομέρειες που την κάνουν ξεχωριστή.

Honda Rebel 250 // Honda CB450Honda Rebel 250 // Honda CB450

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, πως βάζουμε μπροστά την Rebel 250 Cafe Racer;

Honda Rebel 250 // Honda CB450

Βάζουμε το κλειδί στην κλειδαριά που μετακόμισε από την αριστερή πλευρά του κινητήρα και πατάμε του κουμπί START ENGINE (…από Audi A4) που φωλιάζει στο κέντρο της επάνω τιμονόπλακας. Δίπλα στα clipon της Derbi GPR 125 με την Magura γκαζιέρα και την ακτινική τρόμπα του εμπρός φρένου και πίσω από το φανάρι που προέρχεται από NSU 125 του 1954 (…και εδώ οι Rousmak έβαλαν το χεράκι τους ) με το κοντέρ του να δουλεύει απροβλημάτιστα και σωστά χάρη στην ντίζα του από Kreidler Florett.

Honda Rebel 250 // Honda CB450Honda Rebel 250 // Honda CB450

…και αφού βάλαμε μπροστά πατώντας το «μαγικό» κουμπί, τοποθετήσαμε τα πόδια μας, σε φυσικές γωνιές παραδόξως, επάνω στα custom μαρσπιέ από Honda CBR 600, που ανάμεσα τους πίσω από τον άξονα του ψαλιδιού βρίσκεται κριμένη η μπαταρία, ανάψαμε φλας που τα πίσω είναι ενσωματωμένα στο φανάρι του στοπ και με το Rebels Ruleτων Stray Cats στο μυαλό μας (…κραυγή ήταν μάλλον) ξεκινήσαμε την βόλτα μας με μια custom μοτοσυκλετα που κατά τη γνώμη μας δικαιολογεί τα όποια επιφωνήματα θαυμασμού …σε όλες τις κλίμακες.

Honda Rebel 250 // Honda CB450

Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης
Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης

Εξοπλισμός: Κράνος NZI Street Track
Γάντια : Biltwell Bantam Gloves από The Real Intellectuals

Gallery

    

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.