Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Eicma 2015 – Segoni Special

0

Ήταν το 1975 όταν η Segoni Special ξεκίνησε την παραγωγή μοτοσικλετών με τη δυνατότητα έκδοσης αριθμού κυκλοφορίας. Την ίδια χρονιά, στο Μιλάνο στην Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας (EICMA), αυτή παρουσιάστηκε, ήταν η Segoni K900 Kawasaki.

Πενήντα δυο μοτοσυκλέτες κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν, ένα τεράστιο νούμερο για την εποχή, ειδικά για μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα.

Τώρα οι θρυλικές μοτοσυκλέτες της Segoni Special είναι και πάλι εδώ, σαράντα χρόνια μετά με βάση ξανά μια Kawasaki, η εταιρία παρουσίασε στη Eicma 2015 την περιορισμένης παραγωγής, σε είκοσι μονάδες για το 2016, νέα της μοτοσυκλέτα.

SS1

 

Η «περιπέτεια» όμως και η ιστορία της Segoni Special ξεκινά το 1971 στη Φλωρεντία από τα αδέλφια Giuliano και Roberto Segoni, με την εμπλοκή τους στη κατασκευή χειροποίητων πλαισίων για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, Laverda και Kawasaki στην αρχή. Με πρωτοποριακές και καινοτόμες ιδέες να χαρακτηρίζουν τη δουλειά τους, που στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν από μεγάλα εργοστάσια κατασκευής μοτοσυκλετών, κάνοντας το πάθος τους επάγγελμα συμπλήρωναν ο ένας τον άλλο, ο Giuliano ήταν μηχανικός και ο Roberto αρχιτέκτονας και βιομηχανικός σχεδιαστής.   

SS4

Θέλοντας να αποδείξουν ότι οι ιδέες τους λειτουργούσαν, αποφάσισαν να ακολουθήσουν το δύσκολο δρόμο, την άμεση αγωνιστική εμπλοκή. Έτσι την επόμενη χρονιά γίνεται και το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο της εταιρίας στον θρυλικό αγώνα “200 Miglia di Imola με μια Special 750 Laverda και οδηγό τον Augusto Brettoni, συμμετέχοντας και στον 24ωρο αγώνα του Le Mans την ίδια χρονιά.

Το 1973 και ’74 είναι η μοναδική Ιταλική ομάδα που τερματίζει στο Γαλλικό 24ωρο αγώνα Αντοχής, με μια Laverda 750 SFC.

Από το 1972 έως το 1978 η Segoni Corse συμμετέχει στους σημαντικότερους αγώνες Αντοχής της Ευρώπης, συνολικά σε 14 σε έξι χρόνια, σημειώνοντας και μια νίκη στο “500 Italian Juniores Championship με οδηγό τον Gino Mandro και μοτοσυκλέτα Segoni Special με κινητήρα Suzuki.

SS3

Κάπου εδώ τελειώνει απότομα και με τραγικό τρόπο το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας της Segoni Special, με το θανάτου του Giuliano Segoni σε μια δοκιμή με την Segoni K900 Kawasaki. Ένα τεράστιο πλήγμα για την εταιρία που φαίνεται να δείχνει και το τέλος της.

Αλλά το τελευταίο κεφάλαιο για την Segoni μάλλον δεν έχει γραφτεί ακόμη … , ο γιος του Giuliano, Lorenzso Segoni μαζί με τον φίλο του Tommaso Contri, αποφάσισαν να ανοίξουν ένα νέο κεφάλαιο ή μάλλον να συνεχίσουν την ιστορία της Segoni Special και Segoni Corse από εκεί που είχε σταματήσει.

Το DNA της εταιρίας είναι, στη κυριολεξία ίδιο, το πάθος, η ποιότητα, η μοναδικότητα και η άριχτη σχέση με το παρελθόν είναι τα συστατικά που μπορούν να κάνουν τη πορεία της Segoni Special επιτυχημένη και το αποδεικνύει η νέα τους μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε στη φετινή Eicma 2015.

SS7

Με ρετρό εμφάνιση, επηρεασμένη από τη δεκαετία του 1970, στηρίζεται στο μοναδικής εμπνευσμένης σχεδίασης πλαίσιο κατασκευασμένο από την Segoni Special προσαρμοσμένο να δεχτεί τον τετρακύλινδρο κινητήρα της Kawasaki Z 800, «στολισμένο» με επίστρωση χρυσού 24 καρατιών !!!, που σύμφωνα με τον Lorenzso Segoni είναι το καλύτερο υλικό ενάντια σε κάθε είδους διάβρωση.

Με μονοκόκ κατασκευασμένο από ανθρακονήματα κουστούμι ( ρεζερβουάρ 12 λίτρων, πλαϊνά καπάκια και σέλα) και χρησιμοποιώντας κορυφαία περιφερειακά όπως, πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Bitubo, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo, Arrow εξατμίσεις, ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου ( με τρεις χαρτογραφήσεις) και πολύόργανο (προερχόμενο από τη F1) με δυνατότητα καταγραφής δεδομένων με Ethernet / ασύρματα / Bluetooth της Magneti Marelli, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με χρυσή ανοδίωση από την OZ και συνολικό βάρος 170 κιλά (Z 800: 229 κιλά),  δείχνει ότι η αναγέννηση δια χειρός Lorenzso Segoni μάλλον θα έχει την επιτυχία του παρελθόντος και ενδεχόμενος να είναι η συνεχεία, που έμεινε στη «μέση» με το θάνατο του πατέρα του Giuliano Segoni.     

Segoni Special
Segoni Special – facebook

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.