Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

“Jigsaw” Custom Motorcycles – Honda CB 600F Hornet Cafe Racer

0

Πριν περίπου πέντε χρόνια μια Honda CB 600S Hornet (.. η έκδοση με το μισό fairing, μοντέλο 2002) ήταν η μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιούσα, λόγω συνθηκών εκείνη την εποχή, για καθημερινή και όχι μόνο μετακίνηση.

Είχε αγοραστεί (…αρκετά φτηνά οφείλω να ομολογήσω) για συγκεκριμένο σκοπό και χρονική διάρκεια, με το τέλος αυτών όταν έπρεπε να πουληθεί, από το μυαλό μου πέρασαν πολλές σκέψεις. Από την μετατροπή της σε Track Day bike έως τη μεταμόρφωση της σε Cafe Racer. Στο διάστημα αυτό της σκέψης και των ασκήσεων επί χάρτου, βρέθηκε ο νέος ιδιοκτήτης της και η Hornet  S πουλήθηκε και συνεχίζει ακόμη να βρίσκεται στους δρόμους όπως βγήκε από το εργοστάσιο.

Honda Hornet V2 || 21.01.2016

Αυτό που φάνταζε πιο δύσκολο, το διάστημα των σκέψεων για την τύχη της Hornet  S, ήταν η μεταμόρφωση της σε Cafe Racer, σε μια όμορφη και σωστή κατασκευή με την αύρα του παρελθόντος να είναι «παντρεμένη» με μια μοτοσυκλέτα κατασκευασμένη στο λυκόφως του εικοστού αιώνα.

Μέχρι που είδαμε, οδηγήσαμε και σας παρουσιάζουμε την Honda CB 600F Hornet Cafe Racer που μεταμόρφωσε(… ζηλεύω, αλλά είναι αργά πια για δάκρυα) για τον Λεονάρδο η JigsawCustom Motorcycles.

Honda Hornet || 06.08.15

Πιστεύουμε ότι, ίσως, το σημαντικότερο στοιχείο σε μια μοτοσυκλέτα και δει σε μια custom κατασκευή, είναι το ρεζερβουάρ. Τα μάτια από εκεί ξεκινούν το ταξίδι τους στη σιλουέτα της και με αυτό σαν σημείο αναφοράς προχωρούν και στις υπόλοιπες λεπτομέρειες, από εδώ λοιπόν θα ξεκινήσουμε κι εμείς να ξετυλίγουμε την ιστορία της μεταμόρφωσης της CB 600F Hornet σε Cafe Racer.

Honda Hornet || 06.08.15

Το εργοστασιακό ρεζερβουάρ της CB 600F στο ράφι τοποθετήθηκε και ένα από Honda CB 750 K6 φρεσκοβαμμένο (…και όχι με αυτοκόλλητα) με τα χρώματα των CB από τα 70’s με κόπο και μαεστρία πήρε τη θέση του και έδωσε τον τόνο για τη συνέχεια.

Με κόπο, γιατί έπρεπε να ταιριάξει στην τετράγωνης διατομής ραχοκοκαλιά του πλαισίου της Hornet με custom νέες βάσεις και στοπ, που να επιτρέπουν την χωρίς εμπόδια διαδρομή του μπροστινού, χωρίς να βρίσκουν και τα νέα clipon που αντικατέστησαν το παλιό ίσιο τιμόνι της μοτοσυκλέτας, τοποθετημένα κάτω από την επάνω πλακά του τιμονιού που σηκώθηκε με αντάπτορα 4cm.

Honda Hornet || 06.08.15

Με μαεστρία, γιατί το επόμενο εμπόδιο που έπρεπε να ξεπεραστεί ήταν τα τέσσερα καρμπυρατέρ της που εμπόδιζαν την σωστή τοποθέτηση του. Νέοι custom λαιμοί για τα καρμπυρατέρ με 45Ο γωνιά και αλλαγή της θέσης του διακόπτη της βενζίνης στο ρεζερβουάρ, έδωσαν τις λύσεις που βοήθησαν, σαν εργοστασιακό να «κουμπώσει» το νέο ρεζερβουάρ από την CB 750 K6.

Honda Hornet || 06.08.15

Το εμπρός σύστημα της Hornet μετά τις τροποποιήσεις για την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ, τα νέα clipon, το νέο φανάρι με το καινούργιο όργανο και τις λαστιχένιες φισούνες που έκρυψαν τη γύμνια των 41 mm καλαμιών, ετοιμάστηκε για την τοποθέτηση των καινούργιων τροχών του.

Honda Hornet V2 || 21.01.2016

Τροχοί που προέρχονται από Aprilia ETV 1000 Caponord με ακτίνες, που τα στεφάνια και τα κέντρα τους βάφτηκαν με ηλεκτροστατική βαφη μαύρα (…όπως και οι μπότες των καλαμιών, το ψαλίδι, το πλαίσιο, το νέο υποπλαίσιο, οι βάσεις του κινητήρα, οι τιμονόπλακες και η βάσεις του φαναριού) και πλέχτηκαν από την αρχή νέες ακτίνες για την σωστή ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση της κατασκευής, έχοντας τη δυνατότητα τοποθέτησης ελαστικού χωρίς αεροθάλαμο (tubeless) με διαστάσεις 110/80 – 19 για εμπρός και 150/70 – 17 για πίσω.

Honda Hornet V2 || 21.01.2016

Η ολοκλήρωση της μετατροπής των τροχών ήρθε με τους custom άξονες και τις βάσεις με αποστάτες για τις δαγκάνες των δυο για εμπρός και ένα για πίσω δίσκων, που και αυτοί προέρχονται από την Caponord, με τους εμπρός δίσκους να «μικραίνουν» κατά 2mm για να ταιριάξουν με τις Nissin εργοστασιακές δαγκάνες της Hornet.

Honda Hornet V2 || 21.01.2016

Με ολοκληρωμένες τις μετατροπές του μπροστινού, του ρεζερβουάρ, των τροχών και των φρένων η συνέχεια είχε, το νέο custom υποπλαίσιο με την σέλα και ό,τι έπρεπε να «κρυφτεί» επιμελώς τοποθετημένο από κάτω τους, με το φανάρι του στοπ και την πινακίδα να κάνουν την διακριτική τους παρουσία τόσο όσο χρειάζεται, όντας στην κόψη των απαιτήσεων για νόμιμη κυκλοφορία.

Honda Hornet || 06.08.15

Με τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ της Gecko Racing μπήκε και η τελευταία εξωτερική πινελιά της Honda CB 600F Hornet Cafe Racer. Σειρά τώρα είχαν οι αναρτήσεις και ο κινητήρας της.

Honda Hornet V2 || 21.01.2016

Ένα ολοκληρωμένο service για τις αναρτήσεις και τον κινητήρα περιελάβανε το πρόγραμμα της JigsawCustom Motorcycles για τη συνέχεια, με τον κινητήρα να ρυθμίζεται έτσι ώστε να συνεργάζεται με τα νέα ελεύθερα φίλτρα και τις μετατροπές που χρειάστηκαν στους λαιμούς των καρμπυρατέρ (για την τοποθέτηση του νέου ρεζερβουάρ) και με τo νέο reverse cone τελικό της εξάτμισης, ώστε ο κινητήρας να μη χάσει τίποτα από την ελαστικότητα και φιλικότητα που τον χαρακτηρίζει.

Honda Hornet V2 || 21.01.2016

Με δυο custom κατασκευές, η μια για την νέα βάση της μπαταρίας που τώρα βρίσκεται κάτω από τα νέα ελεύθερα φίλτρα και η άλλη για το νέο δοχείο εκτόνωσης του ψυκτικού πάνω από το φίλτρο λαδιού, που προέρχεται από Yamaha FZ6 S2 το “Jigsaw” puzzle ολοκληρώθηκε και η Honda CB 600F Hornet μεταμορφώθηκε σε μια υπέροχη Cafe Racer και εγώ ψάχνω με μανία το τηλέφωνο του τύπου που πούλησα τη δική μου Hornet  S μήπως τον ενδιαφέρει να την αγοράσω ξανά … .

Honda Hornet V2 || 21.01.2016

Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης
Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης

Εξοπλισμός: Κράνος NZI Street Track

Jigsaw Custom Motorcyclesfacebook / instagram

Gallery

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.