Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Bandisca – Honda VF 750C “Furiosa”

0

Η βάση του νέου αυτού project, Honda VF 750C Magna, της Bandisca σίγουρα δεν ήταν από τις αγαπημένες τους ούτε νόμιζαν στην αρχή, ότι μπορεί να ταιριάξει με το στυλ τους .

Όπως μας λέει όμως ο Alfonso Lopez (aka Bandisca’s founder) «…αν έβλεπες τον ιδιοκτήτη της VF και φίλο μου Tiberiu, δε νομίζω ότι θα μπορούσε κάποιος εύκολα να του αρνηθεί… .»

Απ’ ό,τι καταλαβαίνουμε τα επιχειρήματα για την μεταμόρφωση της VF 750C έπεισαν τον Alf και ο σχεδιασμός για τη μεταμόρφωσή της ξεκίνησε.  Πρώτα ρίχνοντας μια ματιά στο διαδίκτυο που εκτός της VF 750C Magna των ομοεθνών του Alfonso, Overbold, τίποτα το αξιόλογο δεν υπήρχε, η έμπνευση ήρθε από την τελευταία ταινία Mad Max: Fury Road.

BF2

Το post-apocalyptic σκηνικό και η αύρα των ταινιών Mad Max, έδωσαν την απαραίτητη ώθηση και το όνομα παρεμπίπτοντος της κατασκευής, Honda VF 750C “Furiosa”, εμπνευσμένο από το όνομα της πρωταγωνίστριας του Mad Max: Fury Road, Charlize Theron.

Με τακτοποιημένα τα βασικά του project (?), η προσοχή στράφηκε στις πραγματικές ανάγκες του ιδιοκτήτη και στο πώς μπορούν να ικανοποιηθούν προσφέροντας στο τέλος ένα όμορφο αισθητικά αποτέλεσμα.

Λοιπόν η Furiosa”, θα πρέπει να είναι αξιόπιστη, να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις, να μεταφέρει δυο άτομα με τις αποσκευές τους και να μη το ξεχνάμε… με στυλ !!! .

Το γδύσιμο από όλα τα «άχρηστα μπιχλιμπίδια» της VF 750C αποκάλυψε τελικά μια καλή βάση για να δημιουργηθεί  μια custom κατασκευή σύμφωνα με τα θέλω όλων των εμπλεκομένων.

Οι πρώτες δυσκολίες που αντιμετωπιστήκαν με επιτυχία, ήταν το βάρος της VF, που λύθηκε κατά κάποιο τρόπο με το «γδύσιμο» της και στη συνέχεια το μέγεθος της, πού να βολευτεί και σε πια ράμπα να ανεβεί (!), μια μοτοσυκλέτα κοντά στα 2,5 μέτρα.

BF3

Επόμενος εχθρός, η σκουριά, ούτε μέσω θαλάσσης να είχε έρθει και στο λιμάνι της Κωνστάνζας να είχε δέσει η Magna.

Πρώτα απ’ όλα ο V-4 των 90°, που προέρχεται από την VFR 750 με λίγες εσωτερικές αλλαγές, όπως ο διαφορετικός στροφαλοφόρος άξονας, το κιβώτιο 5 σχέσεων με τα μικρότερα καρμπυρατέρ, έπρεπε να βγει, να ανέβει στο πάγκο και σαν καινούργιος να γίνει, ώστε και αξιόπιστος να είναι και δυο άτομα με αποσκευές απροβλημάτιστα να μεταφέρει.

BF12

Ο εχθρός που λέγαμε παραπάνω, σκουριά το όνομά του, τα δύσκολα έβαλε στην ομάδα της Bandisca στην προσπάθειά τους τον V-4 με προσοχή από την αγκαλιά του πλαισίου να αφαιρέσουν. Τρεις από τις βάσεις του, ούτε με πυρηνικά δεν ήθελαν να τον αφήσουν και στον πάγκο με ησυχία να συνεχίσουν.

Το νέο custom υποπλαίσιο, με την χειροποίητη σέλα, τη σχάρα να λειτουργεί σαν φυσική προέκταση του, με το φανάρι του στοπ επιμελώς κρυμμένο από κάτω της, αντικατέστησαν ό,τι υπήρχε εκεί πριν από το εργοστάσιο που η σκουριά το είχε «φάει» έτσι και αλλιώς, όπως και το ψαλίδι που επισκευάστηκε και όλα μαζί με τους τροχούς παρέα ηλεκτροστατική βαφή περαστήκαν και σαν καινούργια και διαφορετικά πάνω στη Furiosaπήραν τη θέση τους περιμένοντας τη συνέχεια.

BF15BF17

Η φροντίδα του ρεζερβουάρ είχε σειρά, που μετά την αμμοβολή που δέχτηκε το καθαρό μέταλλο, με βερνίκι περάστηκε και στη θέση του μπήκε, όπως και το χειροποίητο αλουμινένιο εμπρός φτερό που αγκαλιάστηκε από το επισκευασμένο μπροστινό.

Μια κατασκευή στα πρότυπα του Mad Max πλάνου (σχεδιαστικά και αισθητικά) φιλοξένησε το νέο φανάρι και τη νέα τριάδα των οργάνων (ταχύμετρο, στροφόμετρο και θερμοκρασίας) της Furiosa”.

Νέα καβαλέτα, fat-bar τιμόνι με καθρέφτες στο τελείωμα του συμπληρώνουν τη νέα εικόνα που αντικρίζει ο οδηγός της.

BF16

Με τον V-4 των 90° έτοιμο, με βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα τα καπάκια και τις κεφάλες των κυλίνδρων, τις τέσσερεις σε τέσσερεις εξατμίσεις να έχουν γίνει δυο σε μια από την κάθε πλευρά και με την ηλεκτρολογική εγκατάσταση να έχει γίνει από την αρχή και να κοντεύει να τινάξει στον αέρα το χρονοδιάγραμμα της κατασκευής – δυο εβδομάδες παίδεμα ήταν αυτές-  ( τέτοιο  χάλι ούτε στο χειρότερο εχθρό σου δεν θα ευχόσουν).

BF10

Η Furiosa” ήταν έτοιμη να βγει στους δρόμους, διαφορετική πιο ελαφριά ομορφότερη και όπως μας αναφέρει ο Alf «…η κατασκευή της “Furiosa” ήταν μια πρόκληση για εμάς και είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα.  Είναι όμορφη, γρήγορη, εύκολη και η θέση οδήγησης επιτρέπει να φάνε εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρίς διακοπή, οπότε ο στόχος επετεύχθη…»          

…έτοιμη να τους ταξιδέψει σε ένα ασφαλές περιβάλλον που ονομάζεται The Green Place, όπως και η Charlize Theron (Imperator Furiosa) στο Mad Max: Fury Road.

Φωτογραφίες: Mihaela Lopez Photography
Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης

Bandisca
Bandisca facebook / instagram 

Bandisca – HondaVF 750C “Furiosa” (English Version)

Gallery

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.