Ολα τα νέα, ειδήσεις, παρουσιάσεις γύρω από τις Vintage μοτοσυκλέτες, τις Custom κατασκευές, τα Bobber, τα Cafe Racer το στυλ και την κουλτούρα τους.

Retro Bikes Croatia – Yamaha SR250 “Kokon”

0

Η σειρά των Yamaha SR σίγουρα είναι μια από τις πιο επιτυχημένες της Ιαπωνικής εταιρίας. Σε μερικές περιπτώσεις, ειδικά στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, οι SR 400 και SR 500 αναπαλαιώνονται ή μετατρέπονται, από Cafe Racer και bobber μέχρι street tracker και flat track ή οτιδήποτε άλλο φανταστεί ο καθένας, μετά μανίας.

Την δική τους προσέγγιση και κατάθεση, σε αυτή τη δημιουργική SRμανία, μας παρουσιάζουν οι Κροάτες custom builders Retro Bikes Croatia με τη Yamaha SR250 “Kokon”.

 Με την πράσινη, κακοβαμμένη και σκουριασμένη, SR250 μοντέλο 1997 να  εμφανίζεται προς πώληση, με μόλις 9000 χλμ στο κοντέρ της, δεύτερη σκέψη δεν πέρασε από το μυαλό του  Zeljko και με συνοπτικές διαδικασίες η μικρή SR βρέθηκε στο χώρο των R. B. C. για τα περεταίρω ….

Η σκέψη για την αγορά και την κατασκευή της SR250 ήταν κάτι σαν μικρό στοίχημα για τον Zeljko και την ομάδα του. Προσπαθώντας να δημιουργήσουν κουλτούρα γύρω από τις μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες, θέλησαν να πάνε κόντρα στη τάση του κόσμου που και στην Κροατία…, αγοράζει μοτοσυκλέτες  μεγάλου κυβισμού και στη περίπτωση που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά, αγοράζει scooter και όχι μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Με την Yamaha SR250, θέλησαν να δημιουργήσουν μια κατασκευή που θα καλύπτει και πρακτικά αλλά και αισθητικά τις ανάγκες για μετακίνηση στη πόλη και γύρω από αυτή, με στυλ και όχι μόνο, για μεγάλη μερίδα του κοινού.

Η κεντρική ιδέα, για την μεταμόρφωση της SR250, ήταν να δείχνει και να είναι, όσο το δυνατόν πιο ελαφριά και στην όψη, μ’ένα ρετρό, vintage enduro στυλ, το οποίο πιστεύουν  ότι και θα της ταίριαζε.

Η SR αποσυναρμολογήθηκε και επιμελώς καθαρίστηκε. Πλαίσιο, ψαλίδι, καλάμια, κέντρα και στεφάνια με ηλεκτροστατική βάφτηκαν. Νέες ακτίνες πλέχτηκαν και λάστιχα, με «τακούνια» της Heidenau επιλέχτηκαν, που μαζί με το ψήλο χρωμιομένο εμπρός φτερό την vintage enduro αισθητική, που οι R. B. C. ήθελαν, έδωσαν. Το σύστημα των φρένων και η εμπρός ανάρτηση επισκευάστηκαν και μαζί με ένα ζευγάρι ψηλότερων καινούργιων αμορτισέρ της YSS, με τα παραπάνω συνεργάστηκαν, περιμένοντας και αυτά με τη σειρά τους, τον επισκευασμένο και φρεσκοβαμμένο κινητήρα της SR250.

Με τα ηλεκτρικά επιμελώς κρυμμένα και τη νέα ελαφρύτερη ιόντων λιθίου μπαταρία να βρίσκεται κάτω από το ψαλίδι, οι R. B. C. προχώρησαν, φτάνοντας πιο κοντά στο στόχο τους, τη δημιουργία μιας μικρής «καθαρής» vintage enduro κατασκευής.

Με τη χειροποίητη δερμάτινη σέλα, το επισκευασμένο και λαμπερό πια ρεζερβουάρ, βαμμένο στο αγαπημένο τους καφέ χρώμα, το φανάρι της LSL, το μικρό ταχύμετρο, το τιμόνι της TRW με τα Biltwell Kung fu grips, η Yamaha SR250 “Kokonνομίζουμε ότι κατάφερε να πετύχει την μεταμόρφωση που είχαν σαν στόχο οι Retro Bikes Croatia και κατά τη γνώμη μας, ο Zeljko και την ομάδα του, σίγουρα στο μέλλον, θα πετύχουν να κερδίσουν το στοίχημα τους, εμπνέοντας μια μερίδα μοτοσυκλετιστών να προτιμήσει τις μικρές σε κυβισμό, αλλά θαυματουργές στο χάος των πόλεων, μοτοσυκλέτες.

Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης
Φωτογραφίες : Vuri Matija Photography

Retro Bikes Croatia
Retro Bikes Croatia facebook / instagram

Gallery

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.