Bmw Custom R51/3

Κείμενο: Λ. Πολίτης Φωτογραφίες: Caferacercult

ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ…

Μοτοσυκλέτες των δεκαετιών του 1920 και 1930, είναι πολύ δύσκολο να δούμε και να βρούμε, το 2012.
Όμως η νοσταλγία για αυτές και ειδικά για τις B.M.W. R32 (1923-26), την πρώτη μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε η εταιρία, μαζί με τον πατέρα του δικύλινδρου επιπέδου κινητήρα σήμα κατατεθέν της, Max Friz, & R35 (1937-40), ενέπνευσαν έναν άνθρωπο, τον Ugo Ferraro, να φτιάξει μια custom μοτοσυκλέτα πολύ κοντά σε αυτές. Βάζοντας την δική του πινελιά έμπνευσης και γνώσης, μαζί με τον Ηλία Νταιρη που είναι υπεύθυνος για το ντύσιμο σχεδόν ολόκληρης της μοτοσυκλέτας με καφέ δέρμα, κατασκεύασε το όνειρο του. Νοσταλγία πια γι΄αυτό δεν υπάρχει.

BMWUGO-15Bmw Custom R51/3

«Μην φοβάστε να κάνετε τα πράγματα που φαντάζεστε» , μας είπε ο Ugo σε ανύποπτη στιγμή στην κουβέντα μας και ξετύλιξε το κουβάρι των παλιών πια, φόβων του.
Το πλαίσιο είναι από R 51/3, καστομαρισμενο από τον ίδιο, για να δεχτεί το ρεζερβουάρ «κάσα» από την Αμερική, το όργανο της Αγγλικής Smiths και το original μπροστινό από τη R32. Η ανάρτηση πίσω είναι της R 51/3.

BMWUGO-8Bmw Custom R51/3

Τιμόνι βαμμένο μαύρο ματ Renfield γυρισμένο ανάποδα, με ανάποδες μενέτες, από Γαλλική μοτοσυκλέτα τις εποχής και φανάρι με χαραγμένο το όνομα του κατασκευαστή στο δερμάτινο κάλυμμα του, από Zundapp 50cc.

Ο δικύλινδρος επίπεδος κινητήρας έχει υποστεί και αυτός μεγάλες αλλαγές. Μπορεί το σύνολο να είναι περίπου 30 κιλά ελαφρύτερο από την R 51/3, αλλά οι 24HP της δεν ήταν αρκετοί για να σκίζει τον σύγχρονο αέρα μας, έτσι έγιναν 35HP και της έδωσαν φτερά, να πως.

BMWUGO-9

Ο στρόφαλος είναι από R 50S, ο εκκεντροφόρος από R 68, τα καρμπυρατέρ από R 67,οι κεφαλές κατεργασμένες ώστε να καίνε αμόλυβδη και όλα αυτά, μετά από κόπο και χρόνο, καταφέρνουν και λειτουργούν άψογα, προσφέροντας ό,τι είχε στο μυαλό του ο Ugo.

BMWUGO-2
Πάνω από την χειροποίητη, ντυμένη με δέρμα σέλα, χαζεύεις όλες τις επιχαλκωμένες λεπτομέρειες, όπως τα καπάκια των κυλίνδρων, τα στεφάνια των 19΄’ τροχών με τα Avon Speedmaster MK II ( 3,50-19 μπροστά/πίσω), τα ελατήρια της πίσω ανάρτησης και τα ταμπούρα των 200mm.

Bmw Custom R51/3

Το φτερό είναι χειροποίητο και αυτό ντυμένο με δέρμα, όπως χειροποίητες είναι και οι δυο εξατμίσεις που βγαίνουν από την επάνω μεριά των κυλίνδρων τυλιγμένες με μαύρο Heatwrap.

Bmw Custom R51/3

Όπως το σλόγκαν διαφήμισης της εποχής μας ότι « … τίποτα δεν είναι αδύνατο»,ο Ugo Ferraro, έκανε τα πράγματα που φαντάστηκε πραγματικότητα.

www.classicbikegarage.com

www.facebook.com/elias.dairis

Φωτογραφίες: