Yamaha Triples XS 750 / XS 850 – Μέρος 2ο: «Παρόν και Mέλλον»

Για το «παρελθόν» της τρικύλινδρης φιλοσοφίας της Yamaha αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο ( Yamaha triples 1 ).

Για το «μελλον»  της φιλοσοφίας αυτής, μας δόθηκε η αφορμή, από την παρουσίαση στην INTERMOT της Κολωνίας του νέου project της Ιαπωνικής εταιρίας.YAMAHA-LOGO

Η παρουσίαση του νέου τρικυλινδρου κινητήρα, με την ονομασία P3, είναι η πρώτη τρικύλινδρη προσπάθεια μετά τις XS 750 και XS 850 (1976-1981) και φέρεται να προαναγγέλλει μια νέα κατεύθυνση για την εταιρία των τριών διαπασών, ταράζοντας τα νερά στο χώρο και βάζοντας μας σε αναμονή για το τη μέλι γενέσθαι.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής στην Κολωνία, παρουσίασε ένα γλυπτό με κεντρικό πρωταγωνιστή τον νέο κινητήρα, με αφαιρετική διάθεση κεντρίζοντας την φαντασία μας, με τα συρματόσκοινα πλεγμένα γύρω από δυο τροχούς και ένα μοτέρ, μας έκανε να αναρωτηθούμε πιο είναι το επόμενο βήμα, όπως ήταν και το μότο της παρουσίασης.

Yamaha Triples 2012

Οι τρικύλινδροι κινητήρες του παρελθόντος στις XS 750 και XS 850 δεν ήταν οι δυνατότεροι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Yamaha δεν έχει κατασκευάσει με τέτοια διάταξη δυνατά μοτέρ.

Στην χώρα μας λόγο του πολύ καλού καιρού η ενασχόληση με τα snowmobile δεν είναι μεγάλη, YAMAHA-TRIPLES-SNOW-ENGINE για αυτό το λόγο δεν γνωρίζουμε την ύπαρξη ενός τρικύλινδρου 1049cc, υγρόψυκτου, τετράχρονου κινητήρα με ψεκασμό και απόδοση κοντά στους 130 HP στο μοντέλο FX NYTRO RTX , Three for the snow and three
for the road ” ή ανάποδα, πάρτε το όπως θέλετε, η Yamaha ξέρει να φτιάχνει τρικυλινδρους σε σειρά με επιτυχία και στο «παρελθόν» αλλά και στο «παρόν».

Το ερώτημα για το «μελλον» είναι, τη μοτοσυκλέτα θα παράγουν και ποτέ;, θα είναι σίγουρα ενδιαφέρον να παρακολουθούμε την Yamaha να ακολουθεί αυτό το δρόμο για μια ακόμη φορά.

INTERMOT 2012 – VIDEO