EICMA 2012: “Officine GP Design”

Όταν στις μοτοσυκλέτες που κατασκευάζεις, δίνεις τα ονόματα Pathos, CafeNero, Essentia και φτιάχνεις ξύλινα φτερά, βάζεις Springer μπροστινό και βάφεις λεοπάρ μια Triumph Bonneville για την όμορφη, σαραντάρα, Μιλανέζα που σου την παρήγγειλε, τότε, το DayDreamer (ονειροπόλος) που αναγράφετε σαν τίτλος στην κάρτα σου, είναι πολύ λογικός…

EICMA 2012: "Officine GP Design"

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Όσοι ασχολούνται με τα χρώματα (ζωγράφοι, φωτογράφοι, …), θεωρούν το κόκκινο ένα πολύ θερμό χρώμα, που έχει συσχετιστεί με την αγάπη και το Pathos, επίσης έχει παρατηρηθεί πως το κόκκινο έχει φυσική επίδραση στον άνθρωπο, καθώς αυξάνει την πίεση του αίματος, τον αριθμό των αναπνοών και το μεταβολισμό.

Αυτά ακριβώς παθαίνεις αντικρίζοντας την κόκκινη, με τις λεπτομέρειες από βουρτσισμένο αλουμίνιο στο χέρι, MV Agusta Brutale 1090R της OFFICINE GP DESIGN των αδελφών Pozzato από το Τορίνο.

Μπερδευτήκατε λίγο, η υπέροχη αυτή Cafe Racer που μας φέρνει μνήμες μοτοσυκλετών της δεκαετίας του ’70, είναι βασισμένη πάνω στην Brutale 1090R 2012.

Το κιτ Pathos per MV Brutale, περιλαμβάνει, ρεζερβουάρ, φέρινγκ και ουρά από σφυρήλατο αλουμίνιο, βουρτσισμένο στο χέρι και βαμμένα κόκκινο ματ.

Δερμάτινη σέλα. LED πίσω φανάρι στοπ. Δακτύλιο αλουμινίου με LED για το εμπρός φανάρι (Engel Eyes). Πλαίσιο για την στήριξη του φέρινγκ. Ζελατίνα από Plexiglas.Μαύρα στεφάνια και ακτίνες της Kineo, με κόκκινα καψούλια. Κιτ τιμονιού. Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ από αλουμίνιο, λεβιέ ταχυτήτων και φρένου της Rizoma. Μαύρη εξάτμιση HP Corse. Γκριπ, χούφτες, μανέτες και βάση πινακίδας  Rizoma.

EICMA 2012: "Officine GP Design"

EICMA 2012: "Officine GP Design"

Η δεύτερη τάπα στο ρεζερβουάρ, έχει υποδοχή και πρίζα για ένα Smartphone με το καλώδιο του. Το κόστος του κιτ της OFFICINE GP DESIGN για την Brutale είναι στα 4.477€ με Φ.Π.Α. .

Το μαύρο είναι το πιο δυνατό από τα ουδέτερα χρώματα. Συσχετίζεται με τη δύναμη, την κομψότητα και το μυστήριο. Συνήθως χρησιμοποιείται για τολμηρά και κομψά σχεδία.

EICMA 2012: "Officine GP Design"

EICMA 2012: "Officine GP Design"

CafeNero λοιπόν το όνομα της Suzuki GSX 750 της OFFICINE GP DESIGN, με την ανάγλυφη υπογραφή του πάνω στο ρεζερβουάρ, να κάνει παρέα στην Monza τάπα του. Με το εντυπωσιακό GP upside-down μπροστινό της Ιταλικής Matrix και της monoblock ακτινικές brembo να «δαγκώνουν» τους δίσκους από μπροστά όπως στα ‘70s.Το φανάρι από cruiser μοντέλο της Suzuki, όπως της ίδιας σχολής είναι και η βάση της πινακίδας.

EICMA 2012: "Officine GP Design"

EICMA 2012: "Officine GP Design"

Της Matrix και τα δυο πίσω αμορτισέρ, Ιταλικά και αυτά, όπως τα μαρσπιέ, η τρόμπα, οι μανέτες και τα γκρίπ της Rizoma.

Από αλουμίνιο η βάση της σέλας, με τέσσερα μαξιλαράκια ντυμένα με αλκαντάρα. Οι λαιμοί των εξατμίσεων ντυμένοι με Heatwrap και το τελικό, κρυμμένο, κάτω από το ψαλίδι. Όλα αυτά συνθέτουν ένα « καθαρό μοτοσυκλετιστικό σχέδιο», όπως αναγράφεται στα πλαϊνά της καπάκια.

EICMA 2012: "Officine GP Design"

Το εντυπωσιακότερο στην Essentia, εκτός του τετρακάλαμου μπροστινού, του ενιαίου ρεζερβουάρ-σέλα και των υπερμεγεθών φιλτροκουτιών της Rizoma εκατέρωθεν της σέλας, είναι το ξύλινο πίσω φτερό της, που αν δεν το κτυπήσεις να ακούσεις τον ήχο του ξύλου, δεν θα το πιστεύεις.

EICMA 2012: "Officine GP Design"

EICMA 2012: "Officine GP Design"

EICMA 2012: "Officine GP Design"

EICMA 2012: "Officine GP Design"

Τρεις υπέροχες κατασκευές, που μας έκαναν να «ονειροπολήσουμε» αρκετή ώρα στο περίπτερο της OFFICINE GP DESIGN και να σκεφτούμε, όπως μας είπε ο Luca Pozzato  « κάθε λεπτομέρεια, κάθε μέρος, κάθε βίδα, που πάντα συγκλίνει προς μια κατεύθυνση, στο πάθος που μας πιέζει να δημιουργήσουμε μοναδικά έργα τέχνης».     

Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης   Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης