EICMA 2012: “Royal Enfield”

Η Royal Enfield Continental GT Cafe Racer, παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον περασμένο Ιανουάριο στην έκθεση Auto Expo στο Νέο Δελχί και προφανώς η επιτυχία ήταν τέτοια ώστε να πείσει την εταιρία να τη βγάλει στην παραγωγή.

Μετά το Σαλόνι του Μιλάνο, ταξίδεψε στην άλλη μεριά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα την περασμένη εβδομάδα παρουσιάστηκε στο Long Beach του Los Angeles.

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

Με τον σχεδιασμό να μην έχει αλλάξει για δεκαετίες για την Royal Enfield,  εκτός της προσθήκης του ψεκασμού ώστε να καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων και του εμπρός δισκοφρένου, σαφώς και σκόπιμα η Continental GT Cafe Racer σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με Vintage χαρακτήρα, έχοντας όμως πολλά σύγχρονα στοιχειά. Προσέχοντας το μοντέλο που παρουσιάστηκε στις δυο τελευταίες εκθέσεις, βλέπουμε αρκετές διαφορές από το μοντέλο της πρώτης παρουσίασης στην Ινδία. Διαφορές που στόχο είχαν να μοιάσουν το κόστος και όχι να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα, ώστε η μοτοσυκλέτα να βγει με καλή τιμή στην αγορά.

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

Οι αλλαγές αυτές είναι, η χρησιμοποίηση διπλών αμορτισέρ της Paioli αντί των Ohlins του πρωτοτύπου, αφαίρεση του αμορτισέρ τιμονιού και διαφορετικά όχι ρυθμιζόμενα μαρσπιέ.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός μονοκύλινδρος αερόψυκτος της εταιρίας, με δύο μπουζί, υπερκυβισμένος στα 535cc, η ιπποδύναμη του θα είναι περίπου στους  36HP και το βάρος κοντά στα 163Kg. Η κατασκευή της Royal Enfield Continental GT Cafe Racer  θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας στο Oragadam.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το καλοκαίρι του 2013 θα είναι διαθέσιμη στην Αμερική, με τιμή περίπου στα 7.295$ (5.570€).

Το όνομα Continental GT, δεν επιλέχτηκε τυχαία, η ιστορία του αρχίζει στα μέσα της δεκαετίας του ’60, συγκεκριμένα το 1965 με την παρουσίαση της Continental GT 250, μιας Cafe Racer του ενός τετάρτου του λίτρου που ήθελε να μπει σφήνα στον Ιαπωνικό ανταγωνισμό και να προσεγγίσει τους νέους μοτοσυκλετιστές της εποχής. 

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

EICMA 2012: "Royal Enfield"

EICMA 2012: "Royal Enfield"

Με ελάχιστες Cafe Racer παραγωγής, η GT θα είναι η πλησιέστερη εναλλακτική λύση για την αγορά μιας Vintage Cafe Racer, ελπίζουμε να τη δούμε και στην χώρα μας.

Παρούσες στο περίπτερο της Royal Enfield στο Μιλάνο και οι εκδόσεις Classic, με τα αξεσουάρ και τα χρώματα τους να διαφέρουν, αλλάζοντας στυλ και χαρακτήρα προσφέροντας σε όλους τους φίλους της τη μοτοοσυκλέτα της αρεσκείας τους.

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

Στο περίπτερο του motodays υπήρχε και μια Bullet Electra EFI Clubman 500cc, με κάλυμμα σέλας, αλουμινένιο ρεζερβουάρ, Ace Bar τιμόνι και εξάτμιση να θυμίζει B.S.A. “Gold Star. Η τιμή της στην Ιταλία είναι στα 7.190€.

Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD

EICMA 2012 – ROYAL ENFIELD