EICMA 2012: “URAL”

EICMA 2012: "URAL"

Από το 2003 εδρεύει στην Αυστρία, η UralMotorcyclesLinz  που είναι υπεύθυνη για την διανομή των μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών της Ρώσικης εταιρίας σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Με αντιπροσώπους σχεδόν σ΄ολη την Ευρωπαϊκή ήπειρο, από την Ισλανδία έως την Κύπρο και μέχρι το Λίβανο και την Νότια Αφρική, οι μοτοσυκλετες από τη Ρωσία κάνουν αισθητή την παρουσία τους τα τελευταία χρόνια.

Η UML είναι υπεύθυνη ακόμη για την συγκέντρωση των εξαρτημάτων από τους ευρωπαίους κατασκευαστές, πλέον, (brembo, Marzocci, Sachs) και την παράδοση τους μια φορά τον μηνά, στο εργοστάσιο στην Σιβηρία για την συναρμολόγηση των μοτοσυκλετών.

EICMA 2012: "URAL"

Ας κάνουμε λοιπόν μια βουτιά στο παρελθόν, προσπαθώντας να ενώσουμε την ιστορία με το παρόν. Η ιστορία για την Ural ξεκινά το 1939, παρά την συμφωνία Molotov / Von Ribdentrop, η τότε Σοβιετική Ένωση, ήξερε ότι σύντομα θα εμπλακεί σε πόλεμο με το Γ’ Ράιχ.

Προετοιμάζοντας την άμυνα της, κλειδί για τις χερσαίες επιχειρήσεις ήταν οι μοτοσυκλετες, ειδικά έχοντας side-car, δεδομένου ότι μπορούσαν να μεταφέρουν έως και τρις στρατιώτες με τον εξοπλισμό τους εύκολα στα δύσβατα κομμάτια του μετώπου.

Η B.M.W. R 71 ήταν η ιδανική λύση, αν και Γερμανική. Σύμφωνα με την Ural, υπάρχουν δυο σενάρια για την κατασκευή της πρώτης της μοτοσυκλέτας M – 72.

Το πρώτο είναι, είτε ότι ο κόκκινος στρατός αγόρασε πέντε  B.M.W. R 71 μέσω μεσαζόντων στην ουδέτερη Σουηδία και λαθραία τις πέρασε στη Ρωσία, όπου αντιγράφηκαν σε κάθε λεπτομέρεια. ( μια από τις πέντε R 71 βρίσκεται στο μουσείο της εταιρίας).

Είτε βάση της συμφωνίας Molotov / Von Ribdentrop πραγματοποιήθηκε μεταφορά τεχνολογίας από την μια χώρα στην άλλη, αν και οι Γερμανοί είχαν αποφασίσει να σταματήσουν τη παραγωγή τις R 71, γιατί είχαν έτοιμη τηνB.M.W. R 75.

Η παρουσία της Uralστην 70Η Διεθνή Έκθεση στο Μιλάνο, έγινε με δυο μοντέλα. Με το UralT, το βασικό και φθηνότερο της μοντέλο με side-car, με τιμή κάτω από τις 10.000€ και το εντυπωσιακό Ranger, εξοπλισμένο με κοτσαδορο, που αντί για το σύνηθες trailer της εταιρίας, ήταν εφοδιασμένο μ’ένα μικρό τροχόσπιτο.

EICMA 2012: "URAL"

Όπως η Ford με το Model T, έτσι και η Uralμε το δικό της UralT, με τον εξοπλισμό περιορισμένο στα πλέον απαραίτητα, χωρίς σέλα συνεπιβάτη, ρεζέρβα, προστατευτικά κινητήρα και ζελατίνα, βαμμένη σε μαύρο-ματ χρώμα, χωρίς ίχνος χρωμίου, καταφέρνει και πετυχαίνει την τιμή αυτή. Φυσικά ο εξοπλισμός είναι διαθέσιμος να τον προσθέσει ο ιδιοκτήτης της όποτε αυτός θέλει σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Το μοντέλο πωλείτε στην Αμερική εδώ και ένα χρόνο με επιτυχία. Απευθύνεται σε νεανικό κοινό και σε νέους αναβάτες στο χώρο των τρίκυκλων μοτοσυκλετών με καλάθι.

EICMA 2012: "URAL"

EICMA 2012: "URAL"

Το Rangerείναι ο ορισμός της περιπέτειας και με τον εξοπλισμό που διαθέτει, σε κάνει να παρακαλάς να μην τελειώσει το ταξίδι μαζί της ποτέ. Η «Ιθάκη» μπορεί να περιμένει ακόμη λίγο …

EICMA 2012: "URAL"

EICMA 2012: "URAL"

http://www.ural.com/

http://www.ural.cc/index.php?en_index

Κείμενο : Λεωνίδας Πολίτης           Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης