Royal Enfield Musket 1000 V-Twin

Ένα από τα μότο της Royal Enfield είναι το “Made like a Gun, fast like Bullet”, γερές σαν τα όπλα και γρήγορες σαν τις σφαίρες τους.

Η διάρκεια στο χρόνο, έδειξε πόσο ανθεκτικές είναι οι μονοκύλινδρες Bullet 350cc και 500cc , αφού ακόμη κυκλοφορούν στους δρόμους και παράγονται με επιτυχία.

Γρήγορες όμως, έχουμε να δούμε από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 με την δικύλινδρη Interceptor, με τελική κοντά στα 175 km/h ήταν πολύ γρήγορες για την εποχή τους. Τελευταία φορά τον δικύλινδρο κινητήρα Series II Interceptor τον είδαμε στις Rickman Interceptor και στις Clymer Indian-Enfield Interceptor 750.

Royal Enfield Musket 1000 V-Twin

Ο γεννημένος στο Νέο Δελχί της Ινδίας, Aniket Vardham σχεδίασε, εξέλιξε και κατασκεύασε, με βάση τον κινητήρα της Bullet 500cc, ένα δικύλινδρο Vtwin με περιεχόμενη γωνία 59Ο και πεντατάχυτο κιβώτιο, τοποθετημένο σε πλαίσιο που και αυτό προέρχεται από την Bullet 500cc, τον Musket 998.

Royal Enfield Musket 1000 V-Twin

Royal Enfield Musket 1000 V-Twin

Μετά από δυο χρόνια σκληρής δουλειάς με όραμα, ο πρώτος κινητήρας είναι έτοιμος και ήδη τοποθετημένος σε μοτοσυκλέτα δοκιμής, ρυθμίζοντας τις τελευταίες λεπτομέρειες. Απαράμιλλης ομορφιάς τα καλούπια από ξύλο για την ολοκλήρωση του.

Royal Enfield Musket 1000 V-Twin

Royal Enfield Musket 1000 V-Twin

Η ιστορία ξεκίνησε με την πρώτη απόπειρα του Vardham, όταν με των κινητήρα των 350cc κατασκεύασε πρώτα έναν Vtwin 700cc (70Ο), κάτι που έσπρωξε το Ινδικό εργοστάσιο σε έρευνα αγοράς, αλλά δυστυχώς δεν είναι κάτι άμεσο, παρόλο που οι παράγοντες της Royal Enfield δεν κρύβουν το ενδιαφέρον τους.

Ο μεγάλος τους στόχος είναι η Royal Enfield Continental GT Cafe Racer και η προσπάθεια τους να βρίσκεται στα καταστήματα το καλοκαίρι του 2013.

Ελπίζουμε και πιστεύουμε η GT να καταφέρει να είναι στους αντιπροσώπους της Enfield το καλοκαίρι και σύντομα να μπει στην παραγωγή μια Royal Enfield με τον κινητήρα του χαρισματικού Ινδού.

Θαυμάστε τα δημιουργήματα του Aniket Vardham, να δουλεύουν…

Sources