Σε προηγούμενο άρθρο για την Akrapovic ‘Morsus’, είχαμε δει ότι την δυνατότητα να θαυμάσουμε από κοντά την υπέροχη αυτή κατασκευή του Igor Akrapovic και του Tomaz Capuder της Dreamachine Motorcycles, θα την είχαμε στην Διεθνή Έκθεση στο Μιλάνο.
Αρπάξαμε λοιπόν την ευκαιρία να δούμε και να θαυμάσουμε από κοντά τον «Δούρειο ίππο» του μεγάλου κατασκευαστή, για την είσοδο του στην αγορά των custom μοτοσυκλετών.
Η κινητήρια δύναμη της Akrapovic ‘Morsus’ προέρχεται από ένα δικύλινδρο V2 S & S, που αποτελεί και ενεργό μέρος του πλαισίου, το οποίο χρησιμοποιείτε και σαν αποθηκευτικός χώρος για την βενζίνη, ο κυβισμός του κινητήρα κατά τα Αμερικανικά πρότυπα είναι στις 113 cu. in. ( 1.852 cc) και αποδίδει 144 HP.
Το κιβώτιο είναι 6 ταχυτήτων της Ecoline, ο υδραυλικός συμπλέκτης της Rivera και τα χειριστήρια της PT Radial, η αρχική ζώνη μετάδοσης γίνεται από ιμάντες της Zodiac 3’’ με την τελική μετάδοση να γίνεται με αλυσίδα
Ένα upside down πιρούνι της Showa και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Tokico με δίσκους τύπου μαργαρίτα φροντίζουν για το φρενάρισμα των μεγάλων 26’’ τροχών από αλουμίνιο και ανθρακόνημα της Dreamachine με διάσταση ελαστικών 120/50-26 της Vee Rubber.
Για την πίσω ανάρτηση φροντίζει ένα αμορτισέρ αέρα της FOX.
Το ψαλίδι θυμίζει κεντρί σκορπιού, όπως και όλη η κατασκευή και αυτός ήταν ο στόχος από την αρχή και των δυο δημιουργών, εμπνεόμενοι από το εμπορικο σήμα της εταιρίας, που είναι ο σκορπιός.
Ραντεβού στο Μιλάνο και του χρόνου…
Φωτογραφίες: Cafe Racer Cult – EICMA 2012