2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013

Για δεύτερη συνεχή χρόνια, η ΦΙΛΠΑ διοργάνωσε στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Δεκέλειας, με τη βοήθεια της Ελληνικής Λέσχης Κλασσικής Μοτοσυκλέτας  το «2Ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013».

 2 TATOI -1

Διήμερο αυτή τη φορά. Τη πρώτη μέρα το Σάββατο, ο τεχνικός έλεγχος και τα «δοκιμαστικά» και τη δεύτερη μέρα την Κυριακή ο «αγώνας». Αρτιότερη η οργάνωση σε σχέση με την πρώτη περσινή προσπάθεια  και με μεγαλύτερη διαφορά, την εξασφάλιση χορηγών για την εκδήλωση, που με την βοήθεια τους έδωσαν τη δυνατότητα για ελεύθερη είσοδο στο κοινό και τη μείωση του κόστους συμμετοχής σε σχέση με πέρσι. Εκατό ευρώ για τα αυτοκίνητα φέτος, έναντι εκατόν είκοσι πέρσι και πενήντα ευρώ για τις μοτοσυκλέτες σε σχέση με τα εξήντα της προηγούμενη διοργάνωσης, με τις συμμετοχές να είναι 153 για τα αυτοκίνητα και 61 για τις μοτοσυκλέτες.

 2 TATOI-42

Μέρος των εσόδων από αυτές τις χορηγίες θα διατεθεί για την οικονομική ενίσχυση των κοινωφελών Μ.Κ.Ο., Κέντρο ειδικών Ατόμων η ΧΑΡΑ , Κιβωτός του Κόσμου και Φλόγα .

 2 TATOI-31

Ακόμη μεγάλη διαφορά και σημαντική για την ομαλή πορεία της εκδήλωσης, η αυστηρή τήρηση του ωραρίου, κάτι πολύ βασικό για μια τόσο ζεστή ημέρα, έχοντας στο μυαλό μας τη διεξαγωγή επτά αγώνων με εκδηλώσεις μεταξύ αυτών, στη για πρώτη φορά αριστερόστροφη ροή της πίστας.

 2 TATOI-35

Ευχάριστη έκπληξη, η παρουσίαση μιας Ελληνικής σχεδιαστικής και κατασκευαστικής πρότασης από τον Αρχιτέκτονα-Εφευρέτη Δημήτρη Κορρέ, το “PROJECT 4”, ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο Supercar παντός εδάφους, αποτέλεσμα δωδεκαετούς μελέτης και έρευνας, με οδηγό, το γνωστό με έξι συμμετοχές στο Rally Dakar και νικητή στην κατηγορία του (400cc) το 2003 Βασίλη Ορφανό.

 2 TATOI-50

Μια επιτυχημένη εκδήλωση για τους φίλους του Ιστορικού αυτοκινήτου και της Κλασσικής μοτοσυκλετας τελείωσε. Με τους ανθρώπους της ΦΙΛΠΑ να σχεδιάζουν στο μυαλό τους το επόμενο, το «3Ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2014».

 TATOI 2013- LOGO

Αποτελέσματα μοτοσυκλετών  «2Ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013»

Κατάταξη κατηγορίας REGULARITY CLASSIC ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΕΩΣ 1960

1)ΤΟΥΡΝΑΤΖΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ – BMW R51/3 1953

2) ΡΗΓΟΥΤΣΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ – BSA WM 20 1941

3) ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – HARLEY DAVIDSON WLA 1942

Κατάταξη κατηγορίας REGULARITY CLASSIC ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΑΠΟ 1961

1) ΔΡΟΥΛΙΣΚΟΣ ΑΛΕΞ – KAWASAKI Z1000 1977

2) ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – BMW R50 1964

3) ΧΑΤΖΗΑΣΛΑΝΗΣ  ΑΡΗΣ – HONDA CX 650 TURBO 1983

Φωτογραφίες: CafeRacerCult