Harley-Davidson Street 750-500 – Eicma 2013

Μια από τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της 71ης EICMA στο Μιλάνο ήταν η HarleyDavidson Street 750-500.

Σημαντική γιατί ίσως μην έχοντας την λάμψη και την πολυτέλεια μιας Electra Glide ή την αύρα μιας Sportster, είναι μάλλον «καταδικασμένη» να πρωταγωνιστήσει στις αγορές όλου του κόσμου, όντας η πιο προσιτή επαναστατική, για τα δεδομένα της εταιρίας και με ψυχή, HarleyDavidson.

Προσιτή, εκτός των μοτοσυκλετών για την αγορά της Βορείου Αμερικής (Η.Π.Α., Καναδάς, Μεξικό) που θα κατασκευάζονται στο Κάνσας των Η.Π.Α., για τον υπόλοιπο κόσμο το εργοστάσιο κατασκευής τους είναι στην Ινδία, κάτι που συνηγορεί στην χαμηλότερη τιμή μα όχι στη χαμηλή ποιότητα. Πρόκειται για μια 100% HarleyDavidson και αυτό ας δυσαρεστεί κάποιους από τους παραδοσιακούς οπαδούς της εταιρίας.

H.D STREET750-1

Επαναστατική, ο ολοκαίνουργιος Revolution X κινητήρας, είναι ένας αυθεντικός HarleyDavidson VTwin που κατασκευάστηκε με γνώμονα την αστική μετακίνηση, γι’αυτό η υγρόψυξη, ο ψεκασμός, οι τέσσερεις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο ένας εκκεντροφόρος και το κιβώτιο έξι σχέσεων, όλα αυτά συνθέτουν την επανάσταση για τα δεδομένα της εταιρίας, όμως ο παραδοσιακός ιμάντας κίνησης είναι εκεί όπως και ο γνήσιος χαρακτηριστικός ήχος των μοτοσυκλετών της HarleyDavidson, ο πλέον, ίσως, αναγνωρίσιμος ήχος κινητήρα στον κόσμο. 

Η κατασκευή της HarleyDavidson Street 750-500 είναι προσανατολισμένη στην αστική μετακίνηση, με χαμηλό ύψους σέλας (635cm), αναρτήσεις ρυθμισμένες να ανταποκρίνονται με άνεση  στις κακοτεχνίες του οδικού δικτύου, μεταξόνιο στα 1.510mm, με τροχούς 17’’ για μπροστά και 15’’ για πίσω, δισκόφρενα με 2-έμβολες δαγκάνες και στους δυο τροχούς και βάρος 218 κιλά (πλήρεις υγρών) είναι μια Entry Level μοτοσυκλέτα που απευθύνεται στους νέους αναβάτες όλου του κόσμου δίνοντας τους την δυνατότητα να γίνουν μέλη της «οικογένειας» της  HarleyDavidson.

H.D. STREET750-3

Ψυχή, με την Dark Custom προσωπικότητα της, τον μαύρο κινητήρα και την πρώτη βαμμένη μαύρη εξάτμιση που τοποθετείται σε μοντέλο της Harley μετά τη HarleyDavidson XLCR Cafe Racer του 1977, το τέκνο του Willie G. Davidson, του ανθρώπου που σχεδίασε την Super Glide και την XLCR Cafe Racer χωρίς κανένα συμβιβασμό, μια Cafe Racer που έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1979, βγαίνοντας σε λιγότερες από 2000 μοτοσυκλετες (1.923τμχ), έχει τα γονίδια να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις.  

H.D. STREET750-4

Η HarleyDavidson Street 750 αναμένεται στην Ευρωπαϊκή αγορά, Ιταλία, Ισπανία και Πορτογαλία το δεύτερο τρίμηνο του 2014,σκοπος της εταιρίας είναι η διάθεση του μοντέλου και σε άλλες αγορές, όπως η Ελληνική, ο χρόνος και οι χώρες θα ανακοινωθούν όταν θα είναι διαθέσιμες οι σχετικές πληροφορίες.

Βασικό γνώρισμα των μοτοσυκλετών της HarleyDavidson η τεράστια γκάμα αξεσουάρ τής που δίνει τη δυνατότητα για απείρους συνδυασμούς και τρόπους έκφρασης των ιδιοκτητών των μοτοσυκλετων από το Milwaukee, από αυτή την συνταγή δεν θα έλειπε και το συστατικό των νέων HarleyDavidson Street 750-500,στο παρακάτω βίντεο μπορούμε να δούμε την ιστορία των  concept bikes του Revolution X design.

HarleyDavidsonGreece