Moto Guzzi V7 – MY 2014

Αλλαγές με έμπνευση από το παρελθόν της, κοιτάζοντας το μέλλον, πραγματοποίησε η MotoGuzzi για την best-seller μοτοσυκλέτα της V7 για το 2014.

Με βάση πάντα τον αειθαλή 90Ο εγκάρσιο VTwin κινητήρα, που έκανε την εμφάνιση του το μακρινό 1977 στην MotoGuzzi V50, τον άξονα στην τελική μετάδοση και τις χρωματικές αναφορές στις V 750 S3 και V 750 του 1974 (την πρώτη μοτοσυκλέτα της εταιρίας με δισκόφρενο) παρουσίασε στην 71 EICMA  τρεις εκδόσεις του δημοφιλούς μοντέλου, την V7 Stone,V7 Special και V7 Racer.

V7-Special 2 V7-Stone 2

02 V7 Racer

Κινητήρας

Πιστός στη διάταξη και το σχέδιο του Lino Tonti από τα μέσα της δεκαετίας του ’70, κατεβαίνοντας στα 350cc και ανεβαίνοντας μέχρι τα 750cc, με καρμπυρατέρ στην αρχή με ψεκασμό στη συνέχεια, ο 749cc Small Block είναι ο πρόδρομος μιας σειράς τεχνολογικών καινοτομιών που χαρακτηρίζουν το νέο κύμα των κινητήρων του Mandello del Lario.
Με ψεκασμό 38mm Magneti Marelli MIU3G,  συμπίεση 10,2, ροπή 60 Nm στις μόλις 2800 στροφές , περιορίζοντας έτσι τη χρήση του κιβωτίου ταχυτήτων και της κατανάλωσης , επιτυγχάνει σε  μικτή χρήση, κατανάλωση καυσίμου πάνω από 23 km / l, καθόλου άσχημα αν αναλογιστούμε την ηλικία του.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων, όπως επίσης, σύμφωνα με την παράδοση της εταιρίας, η τελική μετάδοση γίνετε με άξονα
Στην ουσία η σημαντικότερη αλλαγή και στα τρία μοντέλα είναι στον κινητήρα, το νέο βολάν αντικατέστησε το παλαιότερο, μετατρέποντας έτσι το εμπρός κάλυμμα του κινητήρα σε πιο συμπαγές και κομψό.
Η απόδοση του είναι 35 kW (48HP)/6,200 rpm, κάτι που κατατάσσει όλες τις εκδόσεις της V7 στην Α2κατηγορία διπλωμάτων.

Πλαίσιο, αναρτήσεις, τροχοί, φρένα

Εκτός του κινητήρα και τα τρία μοντέλα V7 μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, την ίδια εμπρός ανάρτηση, που αποτελείται από καλάμια διαμέτρου 40mm με διαδρομή 130mm, που στα V7 Stone και V7 Racer.καλύπτονται από πλαστικά προστατευτικά (φισούνες) για το κλασσικότερο της όψης φυσικά.
Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από δυο αμορτισέρ, για την  V7 Stone και V7 Special με προφόρτιση ελατηρίου και 118mm διαδρομής και για την V7 Racer, το όνομα γάρ, από δυο ρυθμιζώμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση συμπίεσης σε δώδεκα θέσεις  Bitubo WMY01.
Οι διαστάσεις των τροχών και στα τρία μοντέλα είναι 18’’ για τον εμπρός τροχό και 17’’ για τον πίσω, με ίδιες διαστάσεις ελαστικών 100/90-18 εμπρός και 130/80-18 πίσω. Οι διαφορές τούς είναι οι αλουμινένιοι με έξι μπράτσα τροχοί για την V7 Stone, έναντι στεφανιών με μαύρη ανοδίωση και ακτίνες για την V7 Special όπως και για την  V7 Racer, με μόνη διαφορά τα κόκκινα κέντρα των τροχών και το κόκκινο λογότυπο της MotoGuzzi στο χείλος των στεφανιών, που ταιριάζουν με το κόκκινο πλαίσιο της V7 Racer.
Το σύστημα πέδησης είναι ίδιο και για τις τρεις εκδόσεις της V7 και αποτελείται από δίσκο 320mm εμπρός με 4έμβολη δαγκάνα της Brembo και δίσκο 260mm με 2έμβολη δαγκάνα για τον πίσω τροχό.

V7 Racer.ΜΥ 2014

Η  V7 Racer είναι μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής, κάτι που το δηλώνει η αρίθμηση στην τιμονόπλακα της κάθε μοτοσυκλέτας.

V7-Racer eicma 3

Με το εντυπωσιακό αλουμινένιο ρεζερβουάρ των 22 λίτρων να κλέβει την παράσταση και να κάνει μεγάλη αντίθεση με το κόκκινο πλαίσιο και τα μαύρα ματ επιμέρους στοιχεία της μοτοσυκλέτας, δημιουργεί την ψευδαίσθηση μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας των ‘70s, κάνοντας την ακόμη μεγαλύτερη η σέλα από καφέ αλκαντάρα με το κάλυμμα της με το νούμερο ‘ 7 ‘ επάνω( διατίθεται σαν αξεσουάρ διπλή σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη), όπως και ο μικρός ανεμοθώρακας με το’ 7 ‘και αυτός σε πρώτο πλάνο (αγαπημένο νούμερο του πρωταθλητή στα 250cc με την MotoGuzzi,  Enrico Lorenzetti ), μια γνήσια Cafe Racer μοντέλο 2014.

V7-Racer eicma 4

V7 Special ΜΥ 2014

Η V7 Special είναι πιο κοντά από όλες τις εκδόσεις στο πνεύμα της δεκαετίας του ’70 και την παράδοση της εταιρείας.

V7-Special

Αρχής γεννωμένης από τα γραφικά της με το όνομα “Essetre” όπως της V 750 του 1974 (της πρώτης μοτοσυκλέτας της εταιρίας με δισκόφρενο). Η V7 Special θα διατίθεται για το 2014 σε δυο χρωματικούς συνδυασμούς, σε μεταλλικό ασημί με μαύρες λωρίδες στο ρεζερβουάρ και στα πλαϊνά καπάκια και μαύρο με πορτοκαλί λωρίδες, πιστό αντίγραφο της V 750.

V7 Stone ΜΥ 2014

Η V7 Stone είναι η πιο λιτή και απέριττη των εκδόσεων.

V7-Stone

Με μεγαλύτερη διαφορά  από τις άλλες εκδόσεις να είναι οι ελαφρύτεροι αλουμινένιοι τροχοί, 1.440gr για μπροστά και 860gr για πίσω, σε σχέση με τους τροχούς με ακτίνες των V7 Special και V7 Racer, καθιστώντας την, πιο ευέλικτη από όλες.

Με ένα total black look, ” Nero Ruvido “, που σπάνε οι χρωμιομένες εξατμίσεις και οι άλλες δυο χρωματικές επιλογές για το ρεζερβουάρ με το κόκκινο ” Rosso Corposo “ και το χακί ” Verde Agata “, η V7 Stone είναι καλύτερη βάση για τον κάθε ιδιοκτήτη της να εκφράσει την προσωπικότητα του.

… το πάθος για την Guzzi δεν κρύβεται
… το πάθος για την Guzzi δεν κρύβεται

Φωτογραφιες Eicma 2013: … του @ντ@ποκριτή μας στο Μιλάνο …

MotoGuzzi   

MotoGuzziGreece