Hardknock – Τα “μικρά” Old School Bobber

Η Hardknock δημιουργήθηκε το 2006, από μια ιδέα της Αμερικανικής Kikker 5150 να σχεδιάσει με τον παραδοσιακό τρόπο, ένα πλήρες κιτ για μια μικρή Old School Bobber χωρίς ίχνος πλαστικού επάνω της, εμπνευσμένη από τις μεγάλες custom της Αμερικανικής μοτοσυκλετιστικής κουλτούρας.

Η μικρή bobber της Hardknock, προερχόταν από ένα φθηνό σετ που διέθετε όμως εξαρτήματα ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων του σωληνωτού πλαισίου (με προσμίξεις carbon στη σύνθεση του), τιμόνι, χειριστήρια, σέλα, δισκόφρενα, white wall λάστιχα 15’’ ή 16’’, τηλεσκοπικό πιρούνι με δυνατότητα παραγγελίας Springer μπροστινού συστήματος, με τα περιφερειακά από γυαλισμένο αλουμίνιο και ανοξείδωτο ατσάλι χωρίς ίχνος πλαστικού, ρεζερβουάρ Peanut και μονοκύλινδρους κινητήρες 49cc και 125cc στην αρχή.

HK-5

Ωστόσο, δεδομένου ότι η πώληση των bobber της Hardknock ως κιτ, έδινε τη δυνατότητα να τα απολαύσουν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσεις τη δική σου μοτοσυκλέτα, το φθινόπωρο του 2011, μετά από 3 χρόνια έρευνας και εξέλιξης, εκδόθηκε η έγκριση τύπου στις bobber μοτοσυκλέτες της Hardknock, με δύο εγκρίσεις DOT / EPA για τις Ηνωμένες Πολιτείες και την έγκριση τύπου (COC) για όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.

HK-7

Η νέα τρίτη γενιά μοτοσυκλετών Hardknock (HKIII) με μια πρώτη ματιά είναι μια κλασσική old school bobber σε μικρογραφία, έχοντας όμως ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να δεχτεί στο πλαίσιο της όλους τούς κινητήρες που η Hardknock έχει διαθέσιμους, από τον μονοκύλινδρο των 49cc έως τον νέο 250cc V twin.  Εξοπλισμένη με ενιαία  καλωδίωση και αφαιρούμενες βάσεις κινητήρα, είναι κυριολεκτικά plug and play.

HK-2

Αν προσθέσουμε και το πλήθος των bolt-on επιλογών από τα αξεσουάρ που διατίθενται στο επίσημο διαδικτυακό κατάστημα της εταιρίας, έχουμε μια μοτοσυκλέτα που σαν κενός καμβάς μπροστά σε ένα ζωγράφο, δίνει τη δυνατότητα στον καθένα να δημιουργήσει μια μοναδική μοτοσυκλέτα που εκφράζει τη δημιουργικότητα, την ατομικότητα και το στυλ του.

HK-4

Οι μοτοσυκλέτες τής Hardknock, ίσως, είναι οι μοναδικές στον κόσμο που μπορούν να αναβαθμιστούν με μεγαλύτερους κινητήρες και αξεσουάρ για να ταιριάζουν στις ανάγκες του αναβάτη, αντί λοιπόν για την αγορά μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, μπορεί κανείς απλά και εύκολα να τοποθετήσει ένα μεγαλύτερο κινητήρα της εταιρίας.

Σε ορισμένες χώρες δεν επιτρέπεται αυτή η τροποποίηση, αν και από την στιγμή που υπάρχει έγκριση και για τον κινητήρα των 125cc, η αντικατάσταση του κινητήρα των 49cc με την έκδοση των 125cc, ίσως να μπορεί να γίνει, εξαρτάται από τους νόμους της κάθε χώρας λοιπόν, την άνοιξη του 2014 αναμένεται και η έγκριση τύπου για το μονοκύλινδρο κινητήρα των 250cc.

HK-6

Για την Ευρωπαϊκή αγορά διαθέσιμες αυτή τη στιγμή είναι οι εκδόσεις των 50cc και 125cc, με κοινά χαρακτηριστικά το μήκος, που είναι στα 215 cm, το πλάτος στα 71 cm, το ύψος στα 100 cm και το βάρος στα 115 Kg. Την τροφοδοσία με καρμπυρατέρ και για τις δυο εκδόσεις, όπως και το κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων με αυτόματο συμπλέκτη.

Διαφορές υπάρχουν, λογικά, στην απόδοση των δυο κινητήρων, για των 50cc η απόδοση βρίσκεται στα 4.5 BHP με τελική ταχύτητα τα 45 Km/h, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου και για την έκδοση των 125cc η απόδοση είναι στα 10 BHP με τελική ταχύτητα τα 100 Km/h.

HK-3

Σε σχέση με την ποιότητα, τις αμέτρητες δυνατότητες customizing και την εγγύηση δυο χρόνων, η τιμή των 2.500€ (χωρίς ΦΠΑ) για την έκδοση των 50cc και των 2.750€ (χωρίς ΦΠΑ)  για την έκδοση των 125cc, κρίνεται πολύ καλή και μέσα στο πνεύμα της εποχής για μια σχεδόν χειροποίητη και μοναδική, έστω και «μικρή» Old School Bobber.

Φωτογραφίες: CafeRacerCult

Hardknock

Kikker 5150