Retro Bikes Croatia –Honda CB 250 R.B.C. #1

Στο άκουσμα του ονόματος της Πρωτεύουσας της Κροατίας Zagreb, όσοι ασχολούνται με τον αθλητισμό και τη πορτοκαλί μπάλα, στο μυαλό τους φέρνουν τον αδικοχαμένο Mozart του Παγκοσμίου Basketball Drazen Petrovic και όχι μόνο, γιατί αν αναφέρουμε όλους τους Κροάτες θρύλους του αθλήματος, όπως τον Toni Kukoc π.χ., θα χρειαστεί να φτιάξουμε ολόκληρο βιβλίο για να μην ξεχάσουμε κάποιον… .

Όμως εδώ και λίγους μήνες όσοι αγαπάνε τις Custom κατασκευές, στο άκουσμα της, το μυαλό τους θα πηγαίνει σε μια μικρή (ακόμη) εταιρία με πάθος για τις Retro και Vintage μοτοσυκλέτες, τις Cafe Racer και την κουλτούρα που τις ακολουθεί, την Retro Bikes Croatia. Αλλά καλύτερα ας δούμε τις λεπτομέρειες αυτής της προσπάθειας από τον εμπνευστή και δημιουργό της Zeljko.

RBC-5

Μπορείς να μας πεις λίγα λόγια για την Retro Bikes Croatia ;

Είμαστε μια  νέα εταιρία με έδρα το Zagreb της Κροατίας, όντας η πρώτοι στη χώρα μας που ασχολούνται με την κουλτούρα της Cafe Racer σκηνής, με στόχο την κατασκευή αξιόπιστων, προσιτών και εύκολων για καθημερινή μετακίνηση με στυλ  μοτοσυκλετων. Θέλουμε οι κατασκευές μας να αντικατοπτρίζουν την προσωπικότητα των ιδιοκτητών τους και να είναι μοναδικές με το διαχρονικό στυλ των Retro μοτοσυκλετών.

RBC-12

Με μεγάλο ενδιαφέρον και πάθος για τις κλασσικές μοτοσυκλετες των ‘70s και ‘80s που ορίζουν τη φιλοσοφία μας, είτε πρόκειται για ανακατασκευή στην αρχική τους μορφή, είτε για μικρές αισθητικές αλλαγές, είτε για την μετατροπή τους σε Cafe Racer, με αληθινή αγάπη και μεράκι προσπαθούμε για το καλύτερο αποτέλεσμα. Οι μοτοσυκλέτες αποσυναρμολογούνται και με πολύ προσοχή και μετά τις απαραίτητες εργασίες, ξεκινά η συναρμολόγηση τους σύμφωνα με το πλάνο του κάθε project.

… και λίγα λόγια για την πρώτη μοτοσυκλέτα της Retro Bikes CroatiaHonda CB 250 R.B.C. #1;

Η πρώτη μας μοτοσυκλέτα είναι μια Honda CB 250 μοντέλο 1981, την αγοράσαμε σε καλή κατάσταση με μόνο 28.000 χιλ και την επιλέξαμε γιατί είναι μια καλή και φτηνή βάση ώστε να την μετατρέψουμε σε Cafe Racer.

RBC-9

Εκτός του κινητήρα που ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και εκτός από ένα καλό καθάρισμα και ένα σχολαστικό έλεγχο, σχεδόν όλα τα άλλα μέρει της CB τροποποιήθηκαν. Επόμενο βήμα ήταν ο έλεγχος των καρμπιρατέρ της Keihin και το σετάρισμα τους με τα ελεύθερα φίλτρα αέρος που χρησιμοποιήσαμε.

RBC-3

Το πλαίσιο, το ψαλίδι, οι μπότες των καλαμιών, οι τροχοί και κάποια άλλα στοιχεία της CB βάφτηκαν με ηλεκτροστατική βαφή, όπως μαύρο βάφτηκε και το ρεζερβουάρ της. Το τιμόνι της CB αντικαταστάθηκε από clip-ons με καφέ grips της Beston και καθρέφτες στο τελείωμα τους, τοποθετήθηκαν προστατευτικά στα καλάμια, σωληνάκια υψηλής πίεσης στα φρένα και η τρόμπα του μπροστινού φρένου αντικαταστάθηκε με μια από πιο σύγχρονο μοντέλο της Honda.

RBC-13RBC-7

Κατασκευάσαμε τη σέλα και τροποποιήσαμε το πλαίσιο ώστε να ταιριάζει, όπως και το πίσω φτερό, επισκευάστηκαν τα δυο πίσω αμορτισέρ και τοποθετήθηκαν νέα κοντύτερα ελατήρια, μεταφέραμε τα ηλεκτρικά και κατασκευάσαμε το κουτί της μπαταρίας προσαρμόζοντας και τη μίζα σε αυτό. Τα τελικά των εξατμίσεων είναι καινούργια όπως καινούργιο είναι και το κοντέρ.

RBC-4

Νομίζουμε ότι καταφέραμε να δώσουμε τον δικό μας χαρακτήρα στην πρώτη αυτή κατασκευή μας.

… πια είναι η επόμενη κίνηση της Retro Bikes Croatia, τι να περιμένουμε στη συνέχεια;

Η δεύτερη μοτοσυκλέτα που ετοιμάζουμε είναι μια Kawasaki Z650B μοντέλο 1977 και θα είναι έτοιμη τους επόμενους μήνες, πριν λίγες μέρες κάναμε τις τελευταίες βόλτες μαζί της στη εργοστασιακή μορφή της, η μεταμόρφωση άρχισε.

RBC-15

Ευχαριστούμε Zeljko, θα τα πούμε μάλλον σύντομα, μετά το τέλος της Kawasaki Z650B R.B.C. #2 … SRETNO.

Retro Bikes Croatia
Retro Bikes Croatia Facebook

Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης
Φωτογραφίες: Retro Bikes Croatia

Gallery