Suzuki GrassTracker 250 – 2014

Νέα χρώματα και μικρές αλλαγές για το 2014 για τις Suzuki GrassTracker 250 και Suzuki GrassTracker 250 BigBoy.

Πρόκειται για ένα νέοclassic με retro καταβολές μοντέλο που δυστυχώς κατασκευάζεται μόνο για την Ιαπωνική αγορά, στην οποία υπάρχει τα τελευταία δέκα χρόνια. Μας κέντρισε το ενδιαφέρον εκτός του ότι μας αρέσουν τέτοιες μοτοσυκλέτες και η τάση των εταιριών να ρίχνουν όλο και περισσότερο βάρος τα τελευταία χρόνια σε αυτή την κατηγορία, με την ελπίδα ίσως να δούμε και αυτό το μοντέλο ή κάποιο σαν και αυτό που να πληρή τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, όπως είδαμε την Yamaha SR 400 και στις αγορές του υπόλοιπου κόσμου.

SGT2

Ελπίδα βασισμένη στις δηλώσεις που έκανε στην MCN πριν λίγους μήνες ο υπεύθυνος παραγωγής της Suzuki, Hiroyuki Nakai, επιβεβαιώνοντας την παραγωγή περίπου 30 νέων μοντέλων τα επόμενα πέντε χρόνια, ξεκινώντας από την νέα Suzuki GSR 1000.

SGT5SGT4

Τα δυο μοντέλα παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2002, η TU250G  GrassTracker και η TU250GB GrassTracker BigBoy, όπως αποκαλύπτει ο κωδικός TU250 και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν πολλά κοινά με το γνωστό και στην Ελληνική αγορά μοντέλο TU250 Volty, αλλά σχεδιαστικά παραπέμπουν περισσότερο σε Street Tracker μοντέλα, με την ψευδαίσθηση της εκτός δρόμου οδήγησης αλλά με όλα τα φόντα για αστική μετακίνηση μέσα στης ζούγκλα των μεγαλουπόλεων.

Τα δυο μοντέλα μοιράζονται τον ίδιο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 250cc με τέσσερεις βαλβίδες και απόδοση 19PS (14kW) / 7,500rpm και ροπή 21 Nm (2,1 kg-m)/ 5.500 rpm.

Οι διαφορές τους είναι μικρές, η TU250G GrassTracker έχει χαμηλότερη θέση οδήγησης 745 mmέναντι 785 mmτης TU250GB GrassTracker BigBoy, μικρότερο βάρος 136 kg έναντι 139 kgκαι διαφορετικές διαστάσεις τροχών και ελαστικών, 3.00-18 εμπρός, 120/80-17 πίσω(TU250G) έναντι 100/90-19 εμπρός και 130/80-18 πίσω (TU250GB).

SGT3

Η TU250GB GrassTracker BigBoyμε τα διαφορετικά γραφικά, τις προστατευτικές «φισούνες» στα μπροστινά καλάμια το όμορφο πίσω φτερό και φανάρι του στοπ μας αρέσει περισσότερο.

Με αισθητική από την δεκαετία του 1970, τα δυο αυτά μοντέλα προσφέρουν ευκολία στην αστική μετακίνηση με στυλ από το παρελθόν, για τους Ιάπωνες μοτοσυκλετιστές μέχρι τώρα, ας ελπίσουμε ότι μέσα στα τριάντα μοντέλα που η εταιρία θα παρουσιάσει τα επόμενα χρόνια να υπάρχουν και τέτοιες μοτοσυκλέτες για τις αγορές όλου του κόσμου, όπως έγινε με την SR και ελπίζουμε και με άλλα μοντέλα από άλλες εταιρίες.

Sources