SETTE NERO MOTORCYCLESB.M.W. R100T “Manta”

Νιώσαμε μεγάλη χαρά όταν συναντήσαμε τον Andrea Felice δημιουργό της SETTE NERO MOTORCYCLES στο συννεφιασμένο (…και τον Αύγουστο) Λονδίνο.

Η ικανοποίηση και η χαρά μας μεγάλωσε ακόμη περισσότερο, όταν μετά από την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχαμε μαζί του (…coming soon) μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε, καθώς πολύ ευγενικά μας παραχώρησε για μια μικρή βόλτα (…στους ανάποδους για εμάς δρόμους του Λονδίνου) την πρώτη δημιουργία της SETTE NERO MOTORCYCLES την B.M.W. R100Manta.

SNR100-1

Η «βάση» για την πρώτη δημιουργία της εταιρίας είναι μια R100T, καθώς μόνο το πλαίσιο και ο κινητήρας (εξωτερικά) έμειναν όπως  κατασκευαστήκαν από το εργοστάσιοστα τέλη της δεκαετίας του ’70 (…κατασκευαστήκαν 5.463 μοτοσυκλέτες από το 1978 έως το 1980).

Αλλά ας πάρουμε από την αρχή τις αλλαγές και ας ξεκινήσουμε από το μπροστινό σύστημα της μοτοσυκλέτας. Μια άλλη B.M.W. η K75 παραχώρησε το μπροστινό της με τα καλάμια των 41mmκαι τους δίσκους με τα φρένα της brembo, οι χυτές ζάντες αντικαταστάθηκαν από νέους τροχούς με ακτίνες μικρότερους κατά μια ίντσα, 18’ (από 19’) για εμπρός και 17’ (από 18’) για πίσω για την πιο ελαφριά αίσθηση της κατασκευής και τις περισσότερες επιλογές ελαστικών.

SNR-10SNR100-3SNR-14

Ένα φανάρι από ανθρακόνημα με ενσωματωμένες τις ενδεικτικές λυχνίες και το μικρό ταχύμετρο έρχονται να δώσουν μια σύγχρονη πινελιά στην εμπρός όψη της Manta που συμπληρώνεται από τα clip-on και το χειροποίητο εμπρός φτερό.

Αυτό που τραβάει περισσότερο όμως την προσοχή στη μοτοσυκλέτα της SETTE NERO είναι το χειροποίητο ρεζερβουάρ της, που προέρχεται από την μεταποίηση ενός Heinrich endurance ρεζερβουάρ, δημιουργώντας τέλειες γωνιές για τα γόνατα του αναβάτη σε συνεργασία με τα αλουμινένια μαρσπιέ και αφήνοντας ελεύθερα τα μάτια να περιπλανηθούν στο μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Showa χωρίς μοχλικό που εδράζεται σ’ενα χειροποίητο ψαλίδι και στο σήμα κατατεθέν των RB.M.W. τον επίπεδο δυβάλβιδο boxer κινητήρα.SNR-5

SNR-6

Κινητήρας που ανακατασκευάστηκε πλήρως όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων από την Jim Cray Engineering, με νέα έμβολα, ηλεκτρονική ανάφλεξη, δυο μπουζί στον κύλινδρο προσφέροντας έτσι στην ουσία έναν καινούργιο κινητήρα στηνR100TManta, που συνεργάζεται με δυο νέα 40mm Dellorto, ελευθέρα φίλτρα K & N και ένα χειροποίητο με ανοξείδωτους λαιμούς σύστημα εξάτμισης 2 σε 1 με τελικό Supertrapp.

SNR-11SNR-13

Στη θέση που βρισκόταν το φιλτροκούτι τώρα υπάρχει ένα κομψό κάλυμμα και η μπαταρία έχει μεταφερθεί κάτω ακριβώς από τον κινητήρα μέσα σε μια χειροποίητη αλουμινένια κατασκευή όχι μόνο για λόγους χωροταξίας και καλαισθησίας, αλλά και για να είναι κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερη ισορροπία της κατασκευής.

SNR-9

Το πλαίσιο είναι ένα από τα σημεία που δεν χρειάστηκε να επέμβει η ομάδα της SETTE NERO MOTORCYCLES, όχι όμως και το υποπλαίσιο που είναι μια χειροποίητη κατασκευή η οποία έχει συγκολληθεί στο κύριος πλαίσιο έτσι ώστε και η σέλα να εδράζεται, αλλά να δημιουργείτε και ο κατάλληλος χώρος για το μονό αμορτισέρ της Showa.

Ένας πολύ ωραίος τύπος και φίλος πια, που είναι υπεύθυνος για τηνSETTE NERO MOTORCYCLES με μια πολύ όμορφη Cafe Racer κατασκευή που είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να οδηγήσουμε από κοντά, από σήμερα θα βρίσκεται για τους τυχερούς Βέλγους λάτρεις τη custom σκηνής, στο Cosmic Nozems Motorshow στην περιοχή Transo Zwevegem του Βελγίου.

Περισσότερα για τονAndrea Felice και την SETTE NERO MOTORCYCLES σύντομα…

SNR-16

SETTE NERO MOTORCYCLES
SETTE NERO MOTORCYCLESfacebook

Αποστολή στο Λονδίνο: Δημήτριος (Rocker) Σβορώνος

Φωτογραφίες: Δημήτριος (Rocker) Σβορώνος
Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης

SETTE NERO MOTORCYCLES – B.M.W. R100T “Manta” (English Version)

Gallery