Suzuki GS 400E 1979 – Cafe Racer

Όταν ο παππούς από νεαρή ηλικία υπήρξε (μοτοσυκλετιστής) παλαιοπώλης και συστηματικός συλλέκτης παλαιών και ιστορικών αντικειμένων ,ο πατέρας(… και αυτός μοτοσυκλετιστής) συνεχίζει την ίδια πορεία με την δημιουργία του Λαογραφικού Μουσείου στο Σουφλί, σιγά μην γλίτωνε ο εγγονός, που έχει και το όνομα του παππού του ο Γιώργος, από τις «παλιατζούρες» και την αγάπη για τα αντικείμενα του παρελθόντος (…και τις μοτοσυκλέτες).

Στην περίπτωση αυτή είναι που ταιριάζει και η παροιμία «Σόι πάει το βασίλειο», δυο γενιές και ο Γιώργος η τρίτη με μεράκι μαζεύουν και συντηρούν αντικείμενα που κρατάνε ζωντανή την παράδοση του τόπου τους.

Εμείς όμως δεν θα ασχοληθούμε αυτή τη φορά με την πολύ όμορφη, όλο αγάπη δραστηριότητα της οικογένειας Μπουρουλίτη, αλλά με τις «παρενέργειες» που σημάδεψαν την καρδιά του μικρότερου της οικογένειας Γιώργου, που μετά τις ανακατασκευές δυο «Σκαραβαίων», μοτοσυκλετών ( …η μια του παππού), αγώνων Motocross, κόλλησε και το μικρόβιο των Cafe Racer και να τα αποτελέσματα, μια Suzuki GS 400μοντέλο 1979, Cafe Racer.

GS-10

Με δικής του έμπνευσης σχέδιο και με την βοήθεια του Σούλη Παπαμαυρουδή (φίλου και μηχανικού) μετά από αρκετό ψάξιμο για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα (Suzuki GS 400E) που κράτησε κοντά έξι μήνες και τελείωσε με μια αγγελία από τη Θεσσαλονίκη, μέσα σε τρεις μήνες τον χειμώνα που μας πέρασε (…κάτι ξέρουν οι Βορειοευρωπαίοι που κλείνονται στα γκαράζ τους το χειμώνα) το σχέδιο τους πήρε «σάρκα και οστά» και σας το παρουσιάζουμε.

GS-11

Ο κινητήρας της Suzuki GS 400ανακατασκευάστηκε (αλλάχτηκαν πιστόνια, βαλβίδες, καδένα εκκεντροφόρου, φλάντζες και ο,τι άλλο χρειάστηκε για να γίνει ο κινητήρας πάλι σαν καινούργιος). Το πλαίσιο της GS βάφτηκε και το υποπλαίσιο κόπηκε και «κόντυνε» αρκετά με μια ενισχυτική γέφυρα στη νέα κατασκευή του ώστε να στηρίξει την ουρά και τη σέλα.

Τα καρμπιρατέρ καθαρίστηκαν, επισκευάστηκαν, ρυθμίστηκαν και μαζί με τα νέα ελευθέρα φίλτρα τους, ήρθαν να ταιριάξουν με τον φρεσκαρισμένο και εξωτερικά κινητήρα.

GS-1   

Η εμπρός ανάρτηση προέρχεται από Suzuki GSX 400Eτου ’86. Χαμήλωσε και τοποθετήθηκαν προστατευτικές φυσούνες στα καλάμια, τα κενά που άφησαν τα καβαλέτα του τιμονιού μετά την αφαίρεση τους, γέμισαν με αλουμίνιο δίνοντας ένα ίσιο προφίλ στην τιμονόπλακα και τοποθετήθηκαν clipon.

Για σωστό αισθητικό αποτέλεσμα τα όργανα και το φανάρι χαμήλωσαν ώστε να συνάδουν με τη νέα μορφή της GS, όπως και το εμπρός φτερό που κόπηκε και μετασκευάστηκε για τον ίδιο λόγο.

GS-9

Μια νέα κατασκευή βοήθησε στο να μεταφερθούν τα μαρσπιέ πίσω και να δημιουργηθούν οι βάσεις για τις νέες Reverse Cone εξατμίσεις και δυο νέα αμορτισέρ φροντίζουν για την σωστή επαφή του πίσω τροχού με τον δρόμο.

Ακόμη τα καινούργια γρανάζια και αλυσίδα σε κόκκινο χρώμα, ώστε να ταιριάζει με τους χρωματικούς συνδυασμούς που είχε επιλέξει ο Γιώργος, έρχονται να συμπληρώσουν την μετατροπή της Suzuki GS 400σε μια Cafe Racer κατασκευή και να κάνουν πραγματικότητα τα σχέδια του.

GS-6

Ο χειμώνας ήδη μας χτυπάει την πόρτα και νέα projectαρχίζουν να ετοιμάζονται, κάτι μας λέει ότι οι φίλοι από το Σουφλί κάτι νέο θα ετοιμάσουν τους κρύους μήνες που ακολουθούν.

Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης
Φωτογραφίες: Γιώργος Μπουρουλίτης

Gallery