Triumph Bonneville T100 Custom Via Mileclocker

Όταν λίγα χρόνια μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η μητέρα σου τελειώνοντας το σχολείο ξεκινά ένα ταξίδι από την Αγγλία προς την Αφρική για να γνωρίσει τον κόσμο, ταξιδεύοντας με το πλοίο πάνω από τρεις εβδομάδες για να φτάσει στο προορισμό της, που δεν ήταν και συγκεκριμένος. Ο πατέρας σου αργότερα, με το οικογενειακό τότε αυτοκίνητο, μια Jaguar E-Type !!!, έχει κάνει το ταξίδι Αθήνα – Λονδίνο ότι οι υπόλοιποι το Παγκράτι – Πατήσια και εσύ έχεις ταξιδέψει σε πάνω από το ένα τρίτο του πλανήτη, έχοντας ζήσει κιόλας σε κάποια από αυτά τα μέρη, τότε «σόι πάει το βασίλειο» και το προσωνύμιο “Mileclocker ταιριάζει να σε συνοδεύει και το logo σου, με τον φτερωτό μονόκερο και τις σημαίες, να είναι κολλημένο στη μοτοσυκλέτα σου.

Μοτοσυκλέτα μια Triumph Bonneville T100, κατασκευασμένη στον τόπο της μητέρας και της παιδικής ηλικίας, μοντέλο 2010 που αγοράστηκε με 6.500 χιλιόμετρα τον Ιούλιο του 2013, για να κάνει παρέα στην άλλη Βρετανίδα του γκαράζ, μια Triumph Street Triple.

MC6

Ένα περίπου χρόνο μοιράστηκαν οι δυο Βρετανίδες τον ίδιο χώρο και τα «μίλια» τους στους ελληνικούς δρόμους. Ένα χρόνο άντεξε και η καινούργια της παρέας Bonnie το «μαμά» κοστούμι της…μέχρι να το αλλάξει.

Η μεταμόρφωση της Bonnie σε Triumph Bonneville T100 CustomMileclockerξεκίνησε σταδιακά, με την αρχή να γίνεται από τις αναρτήσεις. Με τις στοκ να περνάνε στο ράφι και να δίνουν την θέση τους σε ένα ζευγάρι Bitubo, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση για πίσω και για εμπρός θέλοντας να κρατηθεί το old school look, αλλάχτηκαν τα πάντα εσωτερικά των καλαμιών με adjustable cartridge της Bitubo, καταφέρνοντας τον συγκερασμό του κλασσικού στυλ με την καλύτερη πληροφόρηση.

MC2MC19

Για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας ο κινητήρας μια χαρούλα ήταν, αλλά μια μικρή «σπιρτάδα» και ένα «ξελάφρωμα» το ήθελε, οπότε ένα φίλτρο της K&N, μια νέα χαρτογράφηση και ένα ζευγάρι τελικών από την Thruxton μια χαρά έκαναν την δουλειά και τον ζωντάνεψαν.

MC5

Στη συνέχεια στην «παρέα» των αλλαγών ήρθε να προστεθεί και ένα νέο Drag Bar τιμόνι με χρωμιομένους καθρέφτες στις άκρες του, μια νέα από αλουμίνιο βάση πινακίδας, πίσω φαναριού στοπ και πίσω φλας και η κατασκευή ενός νέου μικρότερου πολυεστερικού εμπρός φτερού.

Φυσικά και ό,τι υπήρχε με την σημαία την Αγγλίας σαν αξεσουάρ είναι σχεδόν παντού, από το κλειδί, αλλαγή ουσίας γιατί το μπρελόκ του κανονικού κλειδιού γδέρνει το αριστερό καλάμι, μέχρι το μοχλό του αέρα και το κάλυμμα της ντίζας του συμπλέκτη.

MC21MC18

Αισθητικές αλλαγές οι περισσότερες που βάζουν την σφραγίδα του ιδιοκτήτη, αλλά και αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν την μοτοσυκλέτα στα σημεία, προσφέροντας της καλύτερη οδική συμπεριφορά και μεγαλύτερη ασφάλεια.

Αναρτήσεις, κινητήρας και τα παρελκόμενα, όλα όπως πρέπει, αλλά Custom κατασκευή χωρίς την προσωπική σφραγίδα και πινελιά από τον ιδιοκτήτη της γίνεται, δε γίνεται…, με μαέστρο Mileclocker και ενορχηστρωτή Θοδωρή Καποδίστρια ξεκίνησε μέσα στον Οκτώβρη και η ολοκλήρωση της εξωτερικής μεταμόρφωσης της Bonneville.

MC22

Ξεπλέξιμο τροχών και για τη συνέχεια, στεφάνια και κέντρα  μαύρα βαμμένα, τα μεν στεφάνια σατινέ, ματ τα κέντρα. Το ίδιο και το φανάρι, στεφάνι σατινέ, ματ το υπόλοιπο, μέχρι και το πίσω γρανάζι μαύρο βάφτηκε για να ταιριάζει και παραφωνία να μην κάνει. Ακόμη είναι βαμμένα σε μαύρο ματ με custom Mileclockerαυτοκόλλητα και με διάφανο βερνίκι περασμένα, τα πλαϊνά καπάκια και το κάλυμμα της σέλας.

MC7

Αλλά μετά τους τροχούς, τα γρανάζια, τα καπάκια και τους «κοκοβιούς», όπως λένε αυτοί που ξέρουν, η «καρδιά» μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας το ρεζερβουάρ της είναι και στο συγκεκριμένο της Triumph Bonneville T100 CustomMileclockerεγχείρηση ανοικτής καρδιάς έγινε. Από τον ενορχηστρωτή, που λέγαμε παραπάνω και «γιατρό» εσχάτως Θοδωρή Καποδίστρια.

MC8

Σαν άλλος Magdi Yacoub το χρώμα έβγαλε από το ρεζερβουάρ μέχρι το μέταλλο να φανεί, που βουρτσίστηκε μετά και με σατινέ βερνίκι περάστηκε. Στη συνέχεια γραμμές και σχέδια, με προσοχή και σπουδή βουδιστή μοναχού τράβηξε, του μαέστρου τα χατίρια να κάνει και με βουλοκέρι, το λογότυπο της Triumph τον αρχών του περασμένου αιώνα να βάλει και τη δουλειά να τελειώσει.

MC25

Αλλά τελειώνουν ποτέ αυτές οι δουλειές…, μάλλον δεν τελειώνουν… .

Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης
Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης

Εξοπλισμός: Leather Jacket MTC 12793 by Thedi Leathers
Biltwell Clear Bubble Visor by The Real Intellectuals

Ευχαριστούμε όλους όσους  βοήθησαν για την πραγματοποίηση της φωτογράφησης στις εγκαταστάσεις της Λίμνης Βουλιαγμένης.

Gallery