Retro Bikes Croatia – Kawasaki Z650B1 “Heritage”

Την περσινή Άνοιξη παρουσιάσαμε την πρώτη προσπάθεια της Retro Bikes Croatia, την Honda CB 250 R.B.C. #1.

Στους μήνες που κύλισαν από τότε πολλά πρόλαβαν να συμβούν, αν και δεν καταφέραμε να βρεθούμε από κοντά στο DGR 2014 στη Θεσσαλονίκη, δίνοντας ραντεβού για το επόμενο, στην Ελλάδα στο Ζάγκρεμπ … ποιος ξέρει, στην Κροατία ήδη είχε ξεκινήσει το επομένου project της R.B.C., η μεταμόρφωση της Kawasaki Z650B1 μοντέλο 1977.

Στο διάστημα αυτό στο νέο χώρο της R.B.C. όσοι έβλεπαν την πορεία των εργασιών της Z650, θεωρούσαν ότι είναι μεγάλη θυσία σε ένα τέτοιο μοντέλο, σε τόσο καλή κατάσταση, (ένας ιδιοκτήτης, μόνο με 50.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και στο μοτέρ της και παρά τα 38 του χρόνια τα πάντα να είναι στη θέση τους και σε καλή κατάσταση) να μην γίνει ανακατασκευή και επαναφορά στην εργοστασιακή μορφή του.

KAWARBC2

Το αποτέλεσμα όμως της δουλειάς της R.B.C. και η μεταμόρφωση της Kawasaki Z650B1 που σας παρουσιάζουμε, σε μια custom κατασκευή με brat και scrambler στοιχεία, έκανε τους πάντες να συμφωνήσουν ότι η προσπάθεια και το ρίσκο άξιζε τον κόπο.

Μετά τις τελευταίες βόλτες στην αρχική της μορφή η Z650 αφού καθαρίστηκε επιμελώς, αποσυναρμολογήθηκε και ξεκίνησε η προετοιμασία για τη μεταμόρφωση της στην Kawasaki Z650B1 “Heritage”, παίρνοντας έμπνευση και αποτίοντας φόρο τιμής στην «κληρονομιά» των τετρακύλινδρων μοτοσυκλετών της δεκαετίας του 1970.

KAWARBC7

Το πλαίσιο τροποποιήθηκε και βάφτηκε με ηλεκτροστατική μαύρο, όπως το ψαλίδι, οι μπότες των καλαμιών, τα κέντρα και τα στεφάνια των τροχών που πια φορούν ελαστικά μικτής χρήσης και το χειροποίητο κουτί που φιλοξενεί την μπαταρία και την κλειδαριά της Z650, άλλα σε ματ και άλλα σε σατινέ μαύρο χρώμα.

Ο κινητήρας αν και βρισκόταν σε καλή κατάσταση, αλλάχτηκαν όλες οι φλάντζες του, αντικαταστάθηκαν οι δίσκοι στον συμπλέκτη και οι βαλβίδες, που ρυθμίστηκαν στη συνέχεια και βάφτηκαν σημεία του τονίζοντας το νέο του χαρακτήρα.

KAWARBC3

Τα καρμπυρατέρ της Mikuni αφού λύθηκαν, ανακατασκευάστηκαν από την αρχή με νέα ανταλλακτικά και ρυθμίστηκαν ώστε να συνεργάζονται τέλεια με τα νέα ελεύθερα φίλτρα τους, τον επισκευασμένο κινητήρα και την καινούργια 4 σε 1 εξάτμιση (…που θυμίζει Dunstal).

KAWARBC8

Τα καλάμια επισκευάστηκαν, οι μπότες βάφτηκαν μαύρες, μπήκαν προστατευτικές ελαστικές φυσούνες, νέες βάσεις για το φανάρι που πια έχει μια προστατευτική σίτα να το συνοδεύει και το κιτ ,το ίδιο με τις Z1, για το δεύτεροι δισκόφρενο, καθώς το μοντέλο από το εργοστάσιο είχε μόνο ένα. Το δοχείο υγρών των φρένων έμεινε το ίδιο λόγω του ιδιαίτερου σχήματος του, που αν ρίξουμε μια ματιά στα δοχεία των φρένων των τελευταίων γενιών Versys και ER-6 μόνο διαφορές δεν θα βρούμε… .

Το τιμόνι έμεινε ίδιο με ένα μικρό καθρέφτη στο αριστερό άκρο του, τα όργανα αντικαταστάθηκαν από ένα μικρό ταχύμετρο, με τις βασικές ενδεικτικές λυχνίες μέσα σε μια χειροποίητη πλάκα χαραγμένη με λέιζερ με τα στοιχεία της Z650B1 “Heritage”.

KAWARBC5

Για την πίσω ανάρτηση η επισκευή των υπαρχόντων αμορτισέρ της KONI μάλλον ήταν η καλύτερη ιδέα, τα φτερά αντικαταστάθηκαν από δυο μικρότερα από αλουμίνιο, κατασκευάστηκε νέα χειροποίητη σέλα με ραφές «διαμάντι» και τέλος το ρεζερβουάρ βάφτηκε, μετά τις απαραίτητες μικροεπισκευές, σε ένα υπέροχο, αναλόγως από πού πέφτει το φως, ματ χρώμα του μπρούτζου με το λογότυπο στο χέρι φτιαγμένο με καφέ και μαύρο χρώμα.

KAWARBC9

Με το επόμενο project να είναι στα πρώτα του στάδια, η νέα προσπάθεια της Retro Bikes Croatia για μια διαφορετική ματιά σε μια μοτοσυκλέτα κοντά σαράντα χρόνων, κατά τη γνώμη μας μόνο επιτυχημένη μπορεί να χαρακτηριστεί, κρατώντας στοιχεία από το παρελθόν έδωσαν μια νέα πνοή και χαρακτήρα στη νέα αυτή ελαφρύτερη, διασκεδαστικότερη και με υπέροχο ήχο Kawasaki Z650B1 “Heritage”.

Retro Bikes Croatia
Retro Bikes Croatiafacebook

Gallery