Pretty Rude Motorcycles – Yamaha DT 50 M “The Snake”

Για άλλους η πραγματική ζωή ξεκινάει μόλις περάσουν την πόρτα του σπιτιού τους, προς τα μέσα ή προς τα έξω δεν έχει καμιά σημασία, την πόρτα της δουλειάς τους, …αν την  γουστάρουν, την πόρτα της εξόδου, για καλό ή για κακό θα το βρει η υπηρεσία …και θα φανεί στην πορεία.

Για τους πέντε φίλους (Max, Sebastian, Christoph, Oli και Leo) από το Regensburg της Βαυαρίας, που αποτελούν την ομάδα της Pretty Rude Motorcycles, το «καλό» κομμάτι της ξεκινάει όταν περάσουν την πόρτα του εργαστηρίου τους, που βρίσκεται δίπλα από ένα πάρκο, που στο παρελθόν (τα χρόνια του ψυχρού πολέμου) μια μεγάλη χημική βιομηχανία είχε τη βάση της.

DT14

Σε μια χώρα με μεγάλη παράδοση στα μοτοποδήλατα και στις μικρές μοτοσυκλέτες των 50cc, με κατασκευαστές όπως η DKW, Kreidler, Zündapp και Hercules, να μεσουρανούν στην τοπική αγορά από τη δεκαετία του ’50 μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του ’70 και με τη μόδα των «πενηνταριών» να επανέρχεται δριμύτερη, καθώς μπορείς να οδηγείς μοτοσυκλέτα / μοτοποδήλατο 50cc με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Με την υποκουλτούρα αυτή να έχει και όνομα, «mockicks» είναι αυτό, η παραγγελία στους Pretty Rude Motorcycles για την μικρή Yamaha DT 50 M, που βρισκόταν από καιρό σε μια γωνιά του εργαστηρίου τους περιμένοντας αυτόν που θα την έβγαζε ξανά στον δρόμο, δεν άργησε να έρθει. Που όταν είρθε, με μαρκαδόρο έγραψε αυτός, το νέο της όνομα στο ρεζερβουάρ, The Snake”.

DT1

Μετά το όνομα, που αμέσως δόθηκε, η επόμενη σκέψη ήταν προς πια κατεύθυνση θα κινηθεί το όλο project. Ο στόχος και τα θέλω του νέου ιδιοκτήτη, ήταν η μεταμόρφωση της DT 50, σε μια αξιόπιστη, ελαφριά για καθημερινή μετακίνηση μικρή μοτοσυκλέτα, με στοιχεία από τις scrambler περασμένων δεκαετιών, με την ματιά και τις σύγχρονες πινελιές της Pretty Rude Motorcycles.

Η αρχή έγινε από το πλαίσιο και το ψαλίδι, που βάφτηκαν μαύρα (Powdercoat). Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν δυο νέα πίσω αμορτισέρ, επισκευάστηκαν και γυαλίστηκαν, βρίσκοντας την παλιά λάμψη τους, τα εμπρός καλάμια και τοποθετώντας τους επισκευασμένους με νέες ακτίνες και  γυαλισμένα κέντρα και στεφάνια τροχούς με τα νέα διπλής χρήσης ελαστικά της Heidenau, η μικρή Yamaha στήθηκε στα πόδια της.

DT10

Στην συνέχεια η προσοχή της Pretty Rude Motorcycles επικεντρώθηκε στον μικρό κινητήρα των 50cc, που στην ουσία έγινε σαν καινούργιος, με νέο στροφαλοφόρο άξονα, ρουλεμάν, τσιμούχες, νέο κύλινδρο και έμβολο, ακόμη έχουν αντικατασταθεί τα γρανάζια και η αλυσίδα.

Στον ολοκαίνουργιο κινητήρα ένα νέο καρμπυρατέρ και η προσαρμοσμένη εξάτμιση από Simson S51 Enduro, μοντέλο που κατασκευάζονταν στην Ανατολική Γερμανία την εποχή του ψυχρού πολέμου, ήρθαν να ολοκληρώσουν τις εργασίες σε αυτό το κομμάτι της κατασκευής  και να δώσουν την όψη από τις scrambler μοτοσυκλέτες των ‘60s και ‘70s στην ξαναγεννημένη Yamaha DT 50 MThe Snake”.

DT17

DT8

Τα ηλεκτρικό σύστημα της RD 50 DT είναι καινούργιο, όπως το φανάρι και το πίσω στοπ (Hella), ο κεντρικός διακόπτης έχει μεταφερθεί δίπλα από το αριστερό πλαϊνό καπάκι, το όργανο έχει έρθει στο κέντρο και στο νέο τιμόνι (που προέρχεται από Puch Ranger) έχουν τοποθετηθεί δυο όμορφα φλας στις άκρες του.

DT11

Με κατεύθυνση την αισθητική αναβάθμιση, το ρεζερβουάρ και το πίσω φτερό έχουν το ίδιο χρυσό εργοστασιακό χρώμα και η χειροποίητη σέλα είναι νέα ώστε να ταιριάζει απόλυτα στη νέα ταυτότητα της.

Η Yamaha DT 50 MThe Snakeείναι η τέταρτη , επιτυχημένη κατά τη γνώμη μας, προσπάθεια της Pretty Rude Motorcycles και ο νέος της ιδιοκτήτης κάνει τις βόλτες του στο κέντρο της πόλης με ευκολία, άνεση και στυλ, με την αύρα της παράδοσης στη χώρα του «mockicks» χαρούμενος με τη νέα μικρή μοτοσυκλέτα του.

Φωτογραφίες: Pretty Rude Motorcycles
Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης

Pretty Rude Motorcycles

Gallery