Μας αρέσουν οι ιστορίες μοτοσυκλετών που ενώ φαίνεται να έχουν κάνει τον «κύκλο» τους, μετά από πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, σε κάποια γωνιά σε ένα στενό δρόμο, σε μια αποθήκη, ένα γκαράζ, στο στάντ τους αν είναι τυχερές και το έχουν ακόμη και όχι σε κάποιο τοίχο παρατημένες, να μοιράζονται τις ιστορίες του «δρόμου» τους κουρασμένες και συνήθως με την υγρασία και το σκοτάδι να τα λένε.
Όμως σε κάποιες περιπτώσεις ένα μαγικό χέρι, ή το ένστικτο κάποιων λειτουργεί σαν από μηχανής θεός ( όπως από την αρχαία τραγωδία μάθαμε) και η ζωή για αυτές να ξανά ξεκινά για νέα πολλά χιλιόμετρα, για νέες ιστορίες με τον «κύκλο» να ανοίγει ξανά χωρίς πάντα να πρέπει να καταλήξει κάπου, κατά τον Καβάφη, ψάχνοντας την Ιθάκη τους αυτές ή βοηθώντας αυτούς που τις έχουν να βρουν την δική τους ή τουλάχιστον να την ψάξουν.
Μια τέτοια περίπτωση, με όμορφη ιστορία, είναι και η ολοκαίνουργια, από κάθε άποψη, Kawasaki ZX400 (GPZ 400 FII) Tracker της Overbold Motor Co από τη Βαρκελώνη.
Με την ιστορία να ξεκινά με τον Γάλλο ιδιοκτήτη της να την αγοράζει πριν από δεκαπέντε χρόνια όταν ήρθε να μείνει μόνιμα στην πρωτεύουσα της Αυτοδιοικούμενης Περιφέρειας της Καταλονίας.
Η χρήση της, εκτός των ταξιδιών Βαρκελώνη – Μασσαλία, από λιμάνι σε λιμάνι ο φίλος μας, ναυτικός όμως δεν ήταν τον ταχυδρόμο έκανε στο Καταλανικό λιμάνι με την Kawasaki GPZ 400 FII. Από σπίτι σε σπίτι τα γράμματα μοίραζε και με τη πρώτη ευκαιρία ρεζερβουάρ γέμιζε και για Μασσαλία μεριά ξεκίναγε.
Με τον καιρό και τα χιλιόμετρα, κι αυτός και η GPZ κουράστηκαν και τα παράτησαν, δεν μοίραζαν πια γράμματα και τα ταξίδια σταμάτησαν, η συντήρηση της πέρασε σε δεύτερη, μη πω και σε τρίτη μοίρα. Μέχρι μπροστινό φρένο από Burgman, άφησε και του έβαλαν οι αθεόφοβοι Ισπανοί μάστορες, μη λέμε μόνο για τους δικούς μας αυτά συμβαίνουν και εις Παρισίους … και τότε ενώ το τέλος φαινόταν να έρχεται, σαν από μηχανής θεός η Overbold Motor Co λειτούργησε, αγοράζοντας, σε κακό χάλι, την Kawasaki ZX400 (GPZ 400 FII).
Από τον κινητήρα, με την ολική ανακατασκευή του, ξεκίνησαν τη μεταμόρφωση της ασχημούλας και ταλαιπωρημένης GPZ σε αυτή την κούκλα Kawasaki ZX400 Tracker. Τα καρμπυρατέρ καθάρισαν και επισκεύασαν που μαζί με τα ελεύθερα φίλτρα της K&N «σετάρισαν» και ρύθμισαν στον σαν καινούργιο κινητήρα.
Στη συνέχεια με τις αναρτήσεις καταπιάστηκαν κάνοντας τες καλύτερες και από καινούργιες, τη σέλα από την αρχή κατασκεύασαν και με καφέ δέρμα την έντυσαν. Ρεζερβουάρ από «μπατσάδικο» Kawasaki KZ1000 LTD Police της έβαλαν και με ταιριαστή διχρωμία το έβαψαν.
Όλα αυτά στο φρεσκοβαμμένο πλαίσιο, με το νέο υποπλαίσιο κούμπωσαν. Στο επισκευασμένο μπροστινό τα καλάμια με «φυσουνες» έντυσαν και τιμόνι για Tracker ταιριαστό έβαλαν, με ένα όργανο στο κέντρο τα απαραίτητα να δείχνει και φανάρι στρογγυλό το δρόμο στη La Rambla να φωτίζει.
Η ηλεκτρολογική εγκατάσταση από την αρχή έγινε, τα φρένα επισκευάστηκαν και με σωληνάκια υψηλής πίεσης Galfer εφοδιάστηκαν, χειροποίητα φτερά εμπρός και πίσω τοποθετήθηκαν και δυο μαύρα reverse cone τελικά στους γυαλισμένους λαιμούς ήρθαν και κούμπωσαν.
Με ένα ζευγάρι φρέσκα AVON MKII η μεταμόρφωση της μηχανής του ταχυδρόμου τελείωσε και στα δρομάκια της Βαρκελώνης, που καλά τα ξέρει, με νέα ταυτότητα που τώρα λέει Kawasaki ZX400 Tracker, πάλι βόλτες «κόβει».
Φωτογραφίες: Fred Cerda
Κείμενο: Λεωνίδας Πολίτης
Overbold Motor Co
Overbold Motor Co – facebook
Gallery